daisymm

Alla inlägg den 8 april 2012

Av daisy olsson - 8 april 2012 20:43

Tja tja la mig rätt sent igår har skypeat med två kompisar det gick inte så bra så vi fick chatta istället.

idag så har jag gjort mycket saker tex..    lekt medtvå tjejer kl. 11 och 30 till 13 00 sen kl. typ 14 00 gick jag hem till en annan sen kl. 17.. 30 gick jag till min kompis linus sen gick vi hem till mig nu framåt kvällen har jag tittat på tv skypeat tittat på andras bloggar och varit inne på min mail. nu ska jag först bårsta tänderna och sånt sen ska jag läsa och sen sova. det ska bli super sköööööööööönt!!!!!




i morn skriver jag igen 


love ya bloggen    

Av daisy olsson - 8 april 2012 19:49

I love my sister! alltså på svenska jaag  älskar min syster! jag slappar med min familj vi tittar på videor från när vi var små. 


nu ska jag berätta lite om min lillasyster


Namn: Louisa

ålder:8år

idol:Miley cyrus

husdjur:katt,smulan!

kompisar:!många!



love ya bloggen!

Av daisy olsson - 8 april 2012 19:49

I love my sister! alltså på svenska jaag  älskar min syster! jag slappar med min familj vi tittar på videor från när vi var små. 


nu ska jag berätta lite om min lillasyster


Namn: Louisa

ålder:8år

idol:Miley cyrus

husdjur:katt,smulan!

kompisar:!många!



love ya bloggen!

Av daisy olsson - 8 april 2012 18:58


Är hemma gör inte så mycket har en kompis här och ska ringa min andra kompis på skype.


tjabbalo bloggen  

Av daisy olsson - 8 april 2012 18:58


Är hemma gör inte så mycket har en kompis här och ska ringa min andra kompis på skype.


tjabbalo bloggen  

Av daisy olsson - 8 april 2012 18:58


Är hemma gör inte så mycket har en kompis här och ska ringa min andra kompis på skype.


tjabbalo bloggen  

Av daisy olsson - 8 april 2012 18:58


Är hemma gör inte så mycket har en kompis här och ska ringa min andra kompis på skype.


tjabbalo bloggen  

Av daisy olsson - 8 april 2012 18:58


Är hemma gör inte så mycket har en kompis här och ska ringa min andra kompis på skype.


tjabbalo bloggen  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards