daisymm

Alla inlägg den 11 april 2012

Av daisy olsson - 11 april 2012 16:28

 ! Heeeeeeeeeej! !  my blogg   nu ska jag instruktera min dag jag har varit på skrivkurs tyvär var Laura sjuk  idag.


Så har inte så mycket information om henne men jag skriver om henne i morn för jag'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kanske kommer gå dit i morn ganska troligt. Leker med min kompis Ellinor men hon kallas Elli måste sluta skriva.


tjingeling my friend


      

Av daisy olsson - 11 april 2012 16:28

 ! Heeeeeeeeeej! !  my blogg   nu ska jag instruktera min dag jag har varit på skrivkurs tyvär var Laura sjuk  idag.


Så har inte så mycket information om henne men jag skriver om henne i morn för jag'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kanske kommer gå dit i morn ganska troligt. Leker med min kompis Ellinor men hon kallas Elli måste sluta skriva.


tjingeling my friend


      

Av daisy olsson - 11 april 2012 16:28

 ! Heeeeeeeeeej! !  my blogg   nu ska jag instruktera min dag jag har varit på skrivkurs tyvär var Laura sjuk  idag.


Så har inte så mycket information om henne men jag skriver om henne i morn för jag'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kanske kommer gå dit i morn ganska troligt. Leker med min kompis Ellinor men hon kallas Elli måste sluta skriva.


tjingeling my friend


      

Av daisy olsson - 11 april 2012 16:28

 ! Heeeeeeeeeej! !  my blogg   nu ska jag instruktera min dag jag har varit på skrivkurs tyvär var Laura sjuk  idag.


Så har inte så mycket information om henne men jag skriver om henne i morn för jag'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kanske kommer gå dit i morn ganska troligt. Leker med min kompis Ellinor men hon kallas Elli måste sluta skriva.


tjingeling my friend


      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards