daisymm

Alla inlägg den 24 april 2012

Av daisy olsson - 24 april 2012 17:47


Heej! måste bara säga, jag fick trumstockar av min trumlärare, Janne Pärning. Han är fett: sn'äll. Och han är super bra. Det här är min trumläxa


: höger hand höger fot

bara höger hand

båda händerna vänstra foten

och sen de om och om igen!


hahahhahahhahhahah 


jag skriver mer när jag har fått alla presenter!


Tjingeling bloggen


Ps. har en tacos middag framför mig de är min fawomat. ahhhhhh    

Av daisy olsson - 24 april 2012 17:19


Gratta mig igen bloggen. Bloggar på. Jag älskar dig bloggen. Har fått många presenter. Som tex.. 


: Justin bieber piamas

alla twilight filmer!

en handväska

alla läppsmaker/ läppglans!

nagelack

en ny väckarklocka



mer men orkar inte skriva mer skriver mer när jag har fått alla paket


bye bye

Av daisy olsson - 24 april 2012 05:27

Gratta mig bloggen det, är min födelsedag idag. Hemskt, kul eller hur. Ja jag är super spännd för inprensit allt. 
Hurra mig yelles!
Min dag idag!
 
Frukost och presenter
skola årkar inte berätta alla (ämnen)
ta hem ellinor
mys, med familjen!
Ellinor är super snäll! 
Det där jag sa om bilden på mig idag aso, det är inte helt säkert med de men jag fr se.
Ps. är uppe tidigt
en födelsedags frukost framför mig Ds.
Mvh/ din älskare  
Ps. det där jag, Ds.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards