daisymm

Alla inlägg den 28 april 2012

Av daisy olsson - 28 april 2012 20:19


Heeeej! idag, har jag haft släckt kalas. Vi åt två olika slags tårtor en av dem var marsepan och den andra mammas, hemmagjorda tårta med  grädde och hallon,och blåbär och jordgubbar på.  Jag hade släckt kalaset för jag fyllde ju år i tisdags. Och innan släckt kalaset var jag på teater nu har vi tränat igenom hela pjäsen. Det är fett: kul. Jag menar tänk på en genom tränad pjäs aso, till skillnad på en 5 minuters otränad pjäs. Pjäsen som jag håller på med är ca, 50 m

lång. Att genomföra en pjäs är fantastiskt och tänk, för våran lärare det måste vara skit, skönt för henne i alla fall

hon kanske tyckte att det var kul att jobba med den och oss barn , men ja jag vet inte? 


Det jag gör just nu är att titta på 6:an av harry potter. Jag tycker att  den är jätte bra. Men måste sluta skriva nu.


Tjingeling/    LoVe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards