daisymm

Alla inlägg under april 2012

Av daisy olsson - 21 april 2012 15:48


Hallåsan bloggen har inte så mycket för mig sitter mest vid datorn och så slapp, kan man säga. 


Tänkte berätta lite om mina dagar på veckan och så dem är rätt vardagliga.


Måndag: Skola och sen läxor och kompisar.

Tisdag: Skola och sen läxor och kompisar.

Onsdagar: Skola, sen sång  aktivitet på kulturama, sen läxor.

Torsdag: Skola, sen trummor, sen street dance, sen läxor om jg hinner.

Fredag: Skola, sen hemma lite, slapp kompisar och ibland läxor

Lördag: Morgon,slapp kl.11.30 teater till 13.00 slut sen, olika.

Söndag: sLAPP fotboll läxor och lite, olika.


Sen händer detta om och om igen förutom p¨å loven. Måste sluta!


Bye,bye   

Av daisy olsson - 21 april 2012 08:37


Heeeeeeej! ONLY tre dagar, kvar till min fÖdElSeDAG yey. Har inget att mistå innan dess min disney channel är paff.


Its over life. Vaknade typ, tidigt.


LoL ITS my best Friend. Ja idaag skulle jag på fotbolls match men den låg för långt bort så jag går på teater istället vi håller p: med världens läskigaste pjäs jag har gjort på länge. Det ska bli sjukt, spännande att visa upp den för föräldrarna. Jag funderar på en sak jag kanske vill ha trummor JAG, går ju endå på trummor, så det passar ju rätt bra.


Min street dance: freak tema vitt,med rosa detaljer!

Till min dans uppvisning. Det ska bli så sjukt,kul :yeah. Har förberret skit, mycket. xD: JAG vILL att allt ska bli en stor final. Jag måste äta frukost så.


Tjingeling skiten!   

Av daisy olsson - 21 april 2012 08:37


Heeeeeeej! ONLY tre dagar, kvar till min fÖdElSeDAG yey. Har inget att mistå innan dess min disney channel är paff.


Its over life. Vaknade typ, tidigt.


LoL ITS my best Friend. Ja idaag skulle jag på fotbolls match men den låg för långt bort så jag går på teater istället vi håller p: med världens läskigaste pjäs jag har gjort på länge. Det ska bli sjukt, spännande att visa upp den för föräldrarna. Jag funderar på en sak jag kanske vill ha trummor JAG, går ju endå på trummor, så det passar ju rätt bra.


Min street dance: freak tema vitt,med rosa detaljer!

Till min dans uppvisning. Det ska bli så sjukt,kul :yeah. Har förberret skit, mycket. xD: JAG vILL att allt ska bli en stor final. Jag måste äta frukost så.


Tjingeling skiten!   

Av daisy olsson - 20 april 2012 17:02


Heydy heydy bloggen idag är typ, världens bästa dag nämligen fredag.


Har ni hört den där låten,  : Nu är de slut på veckan de är dags för fredags mys!


,ogo, hoppas you like it:yeah. Idag har typ inte så mycket hänt, jo jag har varit i skolan och varit typ, hemma.


Här kommer typ, min dag!i skolan.


FREDAG!

TL/TYSTLÄSING

svenska

idrott

lunch

rast

bild

Slut!


Väldigt kort dag vi slutar nämligen halv två på Fredagar!



Bye,bye baggen


yalla yalla  

Av daisy olsson - 18 april 2012 18:07




Det finns bara MEN, här i livet MEN, varför måste jag. MEN,aa redan borta. MEN, nej den är inte där. Larvigt inte så speciellt kul aso. My life rocks hard utan Men. Jag vet att j...g inte har bloggat så länge och när jag väl börjar blogga igen skriver jag bara skit.



Ps. Fyller år om 6 dagar oh yeah! Ds.



love ya bloggen     


tjingeling Namnlös! he skojar! 


Av daisy olsson - 18 april 2012 18:07




Det finns bara MEN, här i livet MEN, varför måste jag. MEN,aa redan borta. MEN, nej den är inte där. Larvigt inte så speciellt kul aso. My life rocks hard utan Men. Jag vet att j...g inte har bloggat så länge och när jag väl börjar blogga igen skriver jag bara skit.



Ps. Fyller år om 6 dagar oh yeah! Ds.



love ya bloggen     


tjingeling Namnlös! he skojar! 


Av daisy olsson - 18 april 2012 18:07




Det finns bara MEN, här i livet MEN, varför måste jag. MEN,aa redan borta. MEN, nej den är inte där. Larvigt inte så speciellt kul aso. My life rocks hard utan Men. Jag vet att j...g inte har bloggat så länge och när jag väl börjar blogga igen skriver jag bara skit.



Ps. Fyller år om 6 dagar oh yeah! Ds.



love ya bloggen     


tjingeling Namnlös! he skojar! 


Av daisy olsson - 18 april 2012 18:07




Det finns bara MEN, här i livet MEN, varför måste jag. MEN,aa redan borta. MEN, nej den är inte där. Larvigt inte så speciellt kul aso. My life rocks hard utan Men. Jag vet att j...g inte har bloggat så länge och när jag väl börjar blogga igen skriver jag bara skit.



Ps. Fyller år om 6 dagar oh yeah! Ds.



love ya bloggen     


tjingeling Namnlös! he skojar! 


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards