daisymm

Alla inlägg under april 2012

Av daisy olsson - 16 april 2012 15:37

Heeeeeeeeeej!!!!! nu ska jag berätta en historia om en kille och en tjej.Tjejen är förälskad i killen.Men killen är ointresserad.


Tjejen: Tjena snygging!


killen: ja visst är jag snygg men det är däremot inte du.


Tjejen: är jG inte?


killen: neej! hej då!

Av daisy olsson - 16 april 2012 15:07

  här är min kompis linus hund visst är den söt





tjingeling  

Av daisy olsson - 15 april 2012 09:25

Heeejsan! bloggen jag skrev inget igår. Iam sorry men,jag var i alla fall hos mina kusoss igår alltså kusiner. Idag vet jag faktis inte vad jag kommer göra? Men,jag vill bara slappa nu på morgonen. jag vaknade vid tio över nio rätt tidigt eller vad ska man säga. Jag ska äta lite frukost ses skriver mer senare eller i morn



Ses då bloggen


Bye,bye



tjingeling!    

Av daisy olsson - 13 april 2012 17:19

Heej! bloggen nu så är jag hemma hos min mormor ska snart äta,lite tidigt kanske hemma brukar jag äta vid halv sju nått sånt. Måste dra




Bye bye


tjingeling bloggen! 




waw waw waw waw waw waw waw waw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av daisy olsson - 13 april 2012 17:19

Heej! bloggen nu så är jag hemma hos min mormor ska snart äta,lite tidigt kanske hemma brukar jag äta vid halv sju nått sånt. Måste dra




Bye bye


tjingeling bloggen! 




waw waw waw waw waw waw waw waw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av daisy olsson - 12 april 2012 19:59

Heeeeeeeeeeej! bloggen tyvär var Laura sjuk idag också jag har i alla fall lite information om henne.


Namn: Laura

Efternamn: Trenter

Gillar: mat,resor och att skriva

yrke: författare

när hon var liten ville hon bli : Detektiv


LAURA har många bra råd som tex... att man ska tänka ut sin histora humatiskt i storyn kanske med en tankekarta

eller så att man kommer i hå´´g det.


I LOVE YOU  bLOggen måste dra 


ses tjingeling! waw! 

Av daisy olsson - 12 april 2012 19:59

Heeeeeeeeeeej! bloggen tyvär var Laura sjuk idag också jag har i alla fall lite information om henne.


Namn: Laura

Efternamn: Trenter

Gillar: mat,resor och att skriva

yrke: författare

när hon var liten ville hon bli : Detektiv


LAURA har många bra råd som tex... att man ska tänka ut sin histora humatiskt i storyn kanske med en tankekarta

eller så att man kommer i hå´´g det.


I LOVE YOU  bLOggen måste dra 


ses tjingeling! waw! 

Av daisy olsson - 12 april 2012 19:59

Heeeeeeeeeeej! bloggen tyvär var Laura sjuk idag också jag har i alla fall lite information om henne.


Namn: Laura

Efternamn: Trenter

Gillar: mat,resor och att skriva

yrke: författare

när hon var liten ville hon bli : Detektiv


LAURA har många bra råd som tex... att man ska tänka ut sin histora humatiskt i storyn kanske med en tankekarta

eller så att man kommer i hå´´g det.


I LOVE YOU  bLOggen måste dra 


ses tjingeling! waw! 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards