daisymm

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av daisy olsson - 6 maj 2012 09:44


Heejsan!nejsan. Jag älskar dagar som dem här. Jag älskar när livet vraker. Kommer tex... aldrig röka Ps. hoppas jag Ds. 


Jag har fått reda på saker som tex..  att den nya experian är en fett: bra mobil med super bra abonemang. Har också fått reda på att man kunde öppna appar på den som man inte kunde på i:phonen. Jag är förväntans full. JG VILL HA EN EXPERIA ELLER I PHONE och dem ska funka okej. Hade önskat en bild på mig och syrran men srry men inget, idag. 


Jag är som en termometer med mitt humör på vad som händer. Idag  är mitt humör på (30) BLABLABLA- JAPP. ska ringa elli för vi hade bestämm att vi skulle göra nått. 


blä bye bloggen! 


dagens kändis kommer på nästa inlägg om tio minuter.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards