daisymm

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av daisy olsson - 7 maj 2012 18:42

Heejj bloggen. Måste bara säga sitter här med glassen den verkligen smälter in i. Munnen. I love glass <3 <3 d:.Jag avgudar mamma hon är så schyst. Hon är verkligen som en Gud jag kan alltid prata med henne fall det är något. <3<3<3<3Jag säger bye snart. Men inte riktigt en jag vill be om en tjänst fall ni har tid för de kan ni väl säga till folk som ni står nära om bloggen. Jag måste sluta nu och övergå till glassen.ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ bye, bye. <3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3

Av daisy olsson - 7 maj 2012 17:35

Heejj bloggen idag så har jag varit i skolan och sen gick jag till slottsparken där pågick en filminspelning. Eller en reklamfilm menar jag. Där var jag med Tea och Angelica och anonym anonym. Det var skit kul. Sen gick jag och Tea till tobak och Tea köpte en coola och jag en klubba eller nej nu ljuger jag lite faktiskt fyra. Några är till lördag hahahaha. Nu ska jag berätta lite om min dag idag. Först var jag i skolan och hade tystläsning sen hade vi matte sen rast sen No sen musik sen lunch sen svenska jätte länge i typ två timmar. Jätte kul var de faktiskt. För vi fick sitta var vi ville. Jag satt med Tea anonym anonym. Det var en himla tur att jag hamnade så. Vi skrattade ganska mycket xD. Sen rammlade en kille i min klass nästan på mig och då skrattade Tea och anonym anonym åt mig xD igen hahahah. Jag är så himla, road av dagen aso. Nu på eftermiddagen så gjorde jag ganska många läxor. Det var väl okej nej vem försöker jg lura det var ehh ni får lista ut själva. Men jag älskar vissa dagar och hatar vissa dagar. Men idag har varit en helt okej dag. Japp men nu måste jag sluta. Bye bye/ tjingeling anonyma Daisy!Blä bye

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards