daisymm

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av daisy olsson - 29 maj 2012 18:24

Heeeeeeeejjjjjjj! bloggen. Här kommer insperation av emilia.





insperation av Emilia!



Denna blogg är fantastisk. Och lite galen. Men också bra! jag tycker inte att du daisy ska radera denna bloggen Daisy. För den är så braaaaaa! Fattah !  När jag hör Daisy , så tänker jag på blommor. och kalleankas partner. Daisys förebild är: Nellie berntsson och william spetz och kristen stewart.  Hon älskar att dansa loss  . Jag älskar hennes prickiga fräknar. PIcassso säger vi!!!      Hon är också ganska lik mejjj! ;)    ^^Och  hennes ögon  är blååarre en havvv och himmmel  !!!! 



hEJJJ rrrråååå!!! / emilia OCH daisy  värsta Lullisssarr    

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards