daisymm

Alla inlägg under maj 2012

Av daisy olsson - 12 maj 2012 13:53

Heejj bloggen min teateruppvisning gick som planerat. Inge fel eller de kanske gick lite snätt med blodet men skit samma. Mamma och pappa och syrran gav mig alla fall berömmelse. Nu hammnade jag här alla fall. Hehehehe<3<3" ja men ringde Emilia och sen till Elli men Elli svarade ej och Emilia skulle åka tåg. Men jag hoppas på myskväll vart fall fast det blir ju inte innan ikväll. Men kolla in min nya andra blogg som jag gjort med Emilia den heter mrsgirls.bloggplatsen.se. Och glöm inte att följa nellie så himla bra hon är aso. Men sho brä!

Av daisy olsson - 11 maj 2012 20:16

Heejj trendiga peoples. Ja idag har jag haft en kort dag. Först skola sen lekte jag med Angelica och anonym. Det var supeereeeeer. Vi tittade på twilight för jag har ju alla filmer hemma och så hoppade vi stutsmatta men vi slutade snabbt. Vi slutade på grund av pollen. Jag är skit rädd för att jag ska bli pollen alerkiker. Och såklart hängde syrran med större delen av tiden. Jag hade sen match vid halv sex fast vi började träna vid fem. Sen var klockan halv sju och då åkte vi till hörsalen för att gå in till filmkedjan och lämna tillbaka några filmer. Sen åkte vi och köpte Thailand och sen kom vi hem vid åtta. Och då så åt vi den supeeeeer gott. Och nu nu sitter jag här med i paden och skriver. Sen ska jag nog gå in på tv4play och titta på lets Dance från igår glömde bort att det var igår. Men vet ni att i mord har jag teater uppvisning och jag ska i morn sägA hur det gick.Men bye bye

Av daisy olsson - 9 maj 2012 17:45

    det är msp! sen kommer kanske en video på justin bieber när han framför boyfriend fast det är inte säkert och de är mindre en halva av den och jag hann inte skicka det från  youtube så jag filma de på i<.paden istället. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3. Idag har jag vart i skolan. Det var väl okej.Först tystläsing sen engelska sen rast sen en liten pjäs som var rolig den var framförd av några anonyma personer. Jag vet,  inte om jag får skriva om pjäsen på bloggen men skit samma. Den handlade om en elak mamma  och lite annat Efter det så gick vi in till ett annat klass rum och tittade på lilla aktuellt. Sen var det lunch sen rast sen no i typ två timmar sen slut. Men nu måste jag sluta skriva.


tjingeling / MUMMLAREN!   

Av daisy olsson - 8 maj 2012 13:05

gubben i lådan! jag skrev fel p det förra inlägget!



Fått en flaska huvudet legat sövd på akuten varit död i minuten hela själen var bruten. Så är den!!!!




hahahahahahahahahahahhahah



skriver inte på ett tag eller jo om typ en halvtimme.

Av daisy olsson - 8 maj 2012 13:03

  här  kommer en av början på hans låtar som jag gillar


: fått en flaska i huvet legat sövd på akuten hela själen var bruten.


ahhhh visst är den bra.

Av daisy olsson - 8 maj 2012 12:59

dagens kändis daniel adams ray. Vet inte så mycket om honom men snart kommer en ny bild på honom.

 
Av daisy olsson - 8 maj 2012 12:56

mrs gomez ocg mrs lovato är nästan som tvillingar!

 
Av daisy olsson - 8 maj 2012 12:49

      det var meningen att vi skulle bli ett par!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards