daisymm

Alla inlägg under maj 2012

Av daisy olsson - 4 maj 2012 13:59

Jag är inte så glad igår spydde jag sex gånger. Det var hämst för en av dem värsta sakerna som finns är jv äcklig spya. Så det blev dessvärre inget genrep igår och inget idag sorry. Jag sitter inklistrad i nellies blogg den är bara för bra för att vara sant. Jag har inget mer att skriva bara lite grejer om mig mamma är och hämtar syrran sen kommer hon hem skööööönt. Namn: DaisyÅlder: 11år Hatar:nu spya eftersom jag kräktes ju igår annars är det krig och folk som ljuger. Gillar: skrattFawosmileys: glad munIdoler: Justin Bieber Taylor lauthner kristen stewart selena Gomez!Fawofärg:: blå,Limegrön och rosa och lilaFawodjur: mångaMade for to bee queen!Mirakel som har hänt i mitt liv: jag har fått reda på att man kan ringa på en iPad.Ni har nu denna dagen fått veta mycket om mig tufft som korvspadat. Hundra kramar migPuss puss

Av daisy olsson - 3 maj 2012 10:51

     you change your mind like a computer changes network my network is thomson i cant say the numbers xD! 


JULA som EN kula


    

 
Av daisy olsson - 3 maj 2012 10:06


heej! jagg  dör snart känns de som nej,  men här är en bild på mig jag ser demprimerad ut på denna bild men ändå.


   och här är en bild på en daisy tdning      

Av daisy olsson - 3 maj 2012 09:09


aso är skit:arg är sjuk idag blä en dag innan min uppvisning p: skulle sagt xD MEN  sorry not like that. Jag menardetjag har genrep idag

kanske ska kolla men då måste jag åka kommenalt med my friends. Spelar Ipad: ,tittar på tv och skriver på bloggen och tittar på världens bästa blogg : Nellieberntsson.se. hon är med i fett: MYCKET tidningar om ni ser hennes blogg kommer ni bli paffa hon har tagit en percing coolt. Money nej, bryr mej nte så mycket just nu. jag hoppas verkligen på en uppvisning. Dricker soft te är sugen på is te men vi hade inget hemma. 


så jag tog frukt te 


Bye,bye

Av daisy olsson - 3 maj 2012 09:09


aso är skit:arg är sjuk idag blä en dag innan min uppvisning p: skulle sagt xD MEN  sorry not like that. Jag menardetjag har genrep idag

kanske ska kolla men då måste jag åka kommenalt med my friends. Spelar Ipad: ,tittar på tv och skriver på bloggen och tittar på världens bästa blogg : Nellieberntsson.se. hon är med i fett: MYCKET tidningar om ni ser hennes blogg kommer ni bli paffa hon har tagit en percing coolt. Money nej, bryr mej nte så mycket just nu. jag hoppas verkligen på en uppvisning. Dricker soft te är sugen på is te men vi hade inget hemma. 


så jag tog frukt te 


Bye,bye

Av daisy olsson - 2 maj 2012 15:08

                det är är jag på  bild och min kompis emilia på en eller två!

 
Av daisy olsson - 2 maj 2012 15:00


Tja balo bloggen. Ja nu ska jag bara säga vad jag har gort i skolan idag jag har haft olika ämnen i morn har jag trummor och jag ska fråga fall jag får åka till globen med min kompis men det går säkert inte för jag har dans men jag väntar... mig ett ja alla fall. Ja men nu kommer en rekommendation av min parfym sper bra aso.



   här är den jag ger den fem stjärnor. Från ett till fem   

bye  

Av daisy olsson - 2 maj 2012 15:00


Tja balo bloggen. Ja nu ska jag bara säga vad jag har gort i skolan idag jag har haft olika ämnen i morn har jag trummor och jag ska fråga fall jag får åka till globen med min kompis men det går säkert inte för jag har dans men jag väntar... mig ett ja alla fall. Ja men nu kommer en rekommendation av min parfym sper bra aso.



   här är den jag ger den fem stjärnor. Från ett till fem   

bye  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards