daisymm

Alla inlägg under juni 2012

Av daisy olsson - 29 juni 2012 11:25

Hej<333 jag vill bara säga att jag är så glad att familj vänner andra bloggare människor som jag nt känner tacka er för att ni gett mig så mkt stöd iaf så fick jag en av dem gulligaste kommentarerna. Det är super kul att ni kommenterar som ni gör. Pussokram/Daisy

Av daisy olsson - 29 juni 2012 11:11

Heeeejjjjj!<333 nu bloggar jag från ipaden. Jag ska försöka ge er all insperations i världen tills på måndag för då är bloggen körd på tre veckor. Men gå in och kolla till bloggen i alla fall. Sedan om tre veckor bloggar jag varje dag igen. Men jag tummar fram all lycka i världen sålänge. Puss och Stora kramar på er / love daisy<333

Av daisy olsson - 28 juni 2012 20:13

Heeeeejjj<3 hittade ett so bra sett att blogga po. Kan skriva alla bockstever till z. For det e det engelska alfabetet som geller. Engelsk dator surru. Det e derfor det blir felstavningar for att det nt finns vissa bockstever. Srry<3


Ha det so bra ni kan h DET $ dAISY<3

Av daisy olsson - 27 juni 2012 17:32

Heeejjjj! <333 bloggar från i;paden. Är på gott humör. Jag åker i morn kan verkligen inte fatta det. Men så är det. Ska vakna kl. 6 på,morgonen. Tidigt väldigt tidigt. Har packat packat packat packat packat packat.........!. Aa har nt något sådär jätte speciellt mer att berätta. Men hejdå jag tror att det här är sista gången på ett tag men jag kanske kommer gå in och blogga då och då. Så kolla i alla fall. Jag önskar er all lycka i världen sålänge. Hej då mina helt sjukt underbara läsare <333". Men jag kanske bloggar i kväll i alla fall. Men ta det nt helt säkert. Pussokram/<333

Av daisy olsson - 27 juni 2012 07:41

Heeeejjjj! <333 alla sjukt unika läsare. Sök på  youtube på youtbe för det finns så roliga klipp där. Men här kommer bilder på mina naglar med det nya nagelacket:                ja det var det men hejdå<333 pussokram

Av daisy olsson - 26 juni 2012 19:50

Heeejjjjj! <3 alla underbara läsare har målat mina naglar sååå snygga. Kommer bilder senare i kväll på mina naglar Eller i morn<333. Bloggar från ;paden så vissa ord blir fel. Det är i överi morgon vi åker till England och sen Spanien. Så skööönt att få komma iväg lite. Eller nt lite direkt i en månad faktiskt. Ja har inget sådär mer jätte spännande att skriva. Men aa jag skriver en lite rolig kändis lista.På månader. Januari: Lady Gaga och Victoria justieFebruari: NIcki minaj och lilWayne och Messi Mars: Bruno mars och kapten röd!April: Justin Bieber och selena Gomez och kristen stewart!Maj: Adele och Emely OsmentJuni: Loreen och Robert Pattison och Taylor SwiftJuli: HAnnah Montana och Miley cyrusAugusti: Anna bergendahl och Moa Lindell!September: September och Ashley tisdaleOktober: Demi lovto och Vanessa hadguns och Zach afton!November: Whitney Houston och michael jackson!December: Madonna och ons direction!Hejdå sista inlägget idag<333

Av daisy olsson - 26 juni 2012 09:06

God morron alla världa läsare<3.  Jag längtar så hemskt mycket efter emilia hon som åkte bort igår. Men jag ska nt sitta här nedstämd iaf så ska jag åka till England och Spanien och sen till landet. Men idag kanske det blir kompisar vart fall. I så fall längtar jag. Men annars family mysigt<3.  Kanske handla åka till mormor Margareta och hämta resväskor och säga adjö. Men sist vi var i... spanien gick vi på en så mysig röstorang jue det var så vackert där. Och så var vi vid en vulkan. Men nu så måste jag sluta skriva.




Hajdå<3 have nice time<3

Av daisy olsson - 26 juni 2012 09:06

God morron alla världa läsare<3.  Jag längtar så hemskt mycket efter emilia hon som åkte bort igår. Men jag ska nt sitta här nedstämd iaf så ska jag åka till England och Spanien och sen till landet. Men idag kanske det blir kompisar vart fall. I så fall längtar jag. Men annars family mysigt<3.  Kanske handla åka till mormor Margareta och hämta resväskor och säga adjö. Men sist vi var i... spanien gick vi på en så mysig röstorang jue det var så vackert där. Och så var vi vid en vulkan. Men nu så måste jag sluta skriva.




Hajdå<3 have nice time<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards