daisymm

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av daisy olsson - 2 juni 2012 10:19

Heej! bloggen det var länge sedan jag skrev. I veckan har jag gjort de här. I måndas var jag hemma hos Linus med Ellinor och såklart Linus. I måndags i skolan var jag på skansen hela dagen från halv  nio till tre. På tisdagen kom jag inte ihåg. På onsdagen i Skolan var de några nior som visade en kabare. Och efter  skolan gjorde jag läxor och sånt. Sen i Torsdags hade jag .I.N.T. De var kul sen efter skolan lekte jag med Tea Angelica och Betti. Det var suuuuuupppppeeer. Men vi hade vivaldidagen till sex på torsdagen.  På fredagen alltså igår då i skolan gjorde vi olika saker. Sen på kvällen igår shoppade jag först med mamma och Louisa och sen hade jag match sen gick jag på party hos Angelica. Det var super kul....  . Ja och sen när jag kom hem tittade jag på lets dance och Angelicas party slutade nio men jag kom hem vid tio över eller kvart över något sånt. Och idag ska jag på bio och köpa en asa snygg tröja eller de är ett linne. Och så kanske jag ska göra lite annat idag också.



Men Hejdå! / !"#¤%&/()=?`        

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards