daisymm

Alla inlägg under juni 2012

Av daisy olsson - 22 juni 2012 19:53

dagens insperations bild:  Malin olsson

Av daisy olsson - 22 juni 2012 19:50

Heeeejjjjj<333 alla unika läsare. Jag ska ge ut dagens presentations bild direkt efter de kommer ett långt inlägg:

Av daisy olsson - 22 juni 2012 08:41

Heeejjjjj<333 och glad midsommar. Idag ska jag ha det gött. Åka; hem till mina Goa Marie min bonus mormor och min morfar Claes. Och dansa runt midsommar stången. Dagens insperations bild kommer sen för jag bloggar från min i;pad. De ska bli så skönt att träffa dem för jag har faktiskt inte träffat dem på jätte länge. Men vill bara säga Glad midsommar på er. Men måste sluta skriva Tjingeling/ midsommar Daisy<3

Av daisy olsson - 22 juni 2012 08:41

Heeejjjjj<333 och glad midsommar. Idag ska jag ha det gött. Åka; hem till mina Goa Marie min bonus mormor och min morfar Claes. Och dansa runt midsommar stången. Dagens insperations bild kommer sen för jag bloggar från min i;pad. De ska bli så skönt att träffa dem för jag har faktiskt inte träffat dem på jätte länge. Men vill bara säga Glad midsommar på er. Men måste sluta skriva Tjingeling/ midsommar Daisy<3

Av daisy olsson - 21 juni 2012 18:11

Heeeeeejjjjjjjj! <3 alla sjukt unika läsare. Jag vann jag vann jag vann Friidrotts tävlingen. Jag kan bara inte få in det i min tröga hjärna. Hahaha jag känner mig så överdriven. En tjej som heter Maja kom tvåa var också sjukt duktig så innan jag fick veta resultatet var jag inställd på att Maja skulle vinna. Men de gjorde hon inte de gjorde jag. Men alla andra trodde att jag skulle vinna.Men nu måste jag sluta skriva pusso då / vinnaren<333

Av daisy olsson - 21 juni 2012 08:21

Heeejjj! <333 bloggen idag är tävlingen på Friidrotts lägret. Det kommer bli sjukt kul. De är tio olika grenar<3.  Srry att jag inte skrev igår kväll hann typ inte.  Men idag kväll skriver jag och säger om jag vunnit eller vilken plats jag kommit på.  Jag tror att Friidrott är min grej. Det är vart fall skit kul xD. Men  jag längtar efter midsommar afton de är i morn helt sjukt roligt<3.  


Dagens insperations bild:   men tja då<333

S

Av daisy olsson - 20 juni 2012 07:54

Heeeejjjjjj! <3 bloggen. Idag är de näst sista dagen på Friidrotts lägret. Synd; . Idag ska vi hoppa höjd och längd tror jag. Men i morgon är det tävlingen. Hoppas verkligen på en vinst. Springa de är jag rätt okej på och längd. Men Hajdå xD <3

Av daisy olsson - 19 juni 2012 09:07

    Hon är min idol<333

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards