daisymm

Alla inlägg under juli 2012

Av daisy olsson - 28 juli 2012 09:41

Heeeeej!<3 alla så sjukt sjukt sjukt fantastiska läsare. Jag kommer att vara borta på mitt landställe i Motala ca 1=2 veckor. Elr mindre. Jag hoppas att under tiden jag är borta att jag får över 20 frågor elr 10 aso det skulle betyda så sjukt sjukt sjukt sjukt mkt för mig så ni vet. Jag svarar på alla frågor när jag kommer hem i så fall så blir det typ en sammansatt frågestund kanske i fall det går. Ni kommer få svar på era frågor i frågestunden i så fall. Ni får ha det så bra.Hejdå<3 kram kram

Av daisy olsson - 27 juli 2012 11:12

Hej :- D srry inget just nu men bästa emilia har sovit öveer här

bye<3

Av daisy olsson - 24 juli 2012 12:45

Är såå glad för alla fina kommentarer jag fått.  Blir också supeer glad om jag får frågor.

Har redan fått det men när jag har fått ca 10-20 frågor visar jag upp dem är på bloggen så fråga på. Här kommer en liten söt bild p två hundar:  ha det så bra puss<3

Av daisy olsson - 24 juli 2012 12:28

   EN LITEN SÖT BILD GÖTT JUE PUSS P ER<3 BTW YOU ARE SO SPECIAL!

Av daisy olsson - 24 juli 2012 12:04

Heeeejjjjj!<3 alla underbara läsare. Jag är liksom väldigt ...........  trött btw. 



men ses kram<3

Av daisy olsson - 23 juli 2012 20:33

Heeeeejjjjj! alla så otroligt unika föjare<3. En härlig måndags kväll tillbringar jag just nu. Mina kära sitter mig nära nämligen morfar Claes och Marie som har kommenterat en hel del på bloggen. Är ganska trött men ändå så har jag sovit i ca 12 timmar i natt jag gick och la mig vid halv elva igår oc dagen innan det gick jag och la mig halv tre på natten. Men i morse vaknade jag vid ca 10 på morgonen. Och igår vaknade jag vid ca 11 på morgonen. Tänkte mest på att jag ska starta en frågestund. Aso jag tänkte ni kanske vill veta lite mer om mig så ni kan antingen skriva eran elr era frågor på kommentarer eller i frågerutan jag hoppas verkligen att ni har ngt att frågamig och om ni har det ska ni allt få ett bra svar tillbaka såklart<3.    Ja men ha det så bra pusskram/ Eran kära Daisy<3

Av daisy olsson - 23 juli 2012 13:15

Heejj! Alla sjukt unika läsare jag är såååå tacksam att ni följer mig. Det är väldigt kul med kommentarer. Vet fkt nt hur jag ska beskriva det btw roligt xD. Men Ja det var väl bara det iaf ha det så bra sålänge have ā Hood time.Ha det supeeeeer bye<3

Av daisy olsson - 22 juli 2012 15:38

     

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards