daisymm

Alla inlägg under augusti 2012

Av daisy olsson - 30 augusti 2012 14:53

Heeeejjjj! Alla unika läsare. jag sitter på datan hemma  hos tea nu. Jag har presic blivit proffs sminkad av tea. Angelica och nellie och betti. Men nu ska jag sluta hajjjjdå!@

Av daisy olsson - 26 augusti 2012 17:37

Heeeeejjjj! alla underbara läsföljare. Nu kommer min stora sak jag skulle berätta. Det är nämligen så ATT JAG SKA PÅ JUSTIN BIEBER KONSERT. Heeeeeeeeeeeeeeelt sjukt. Jag är så glad. Det var min underbara morfar som bokade överrasknings biljetter den första kvarten snacka om att jag har en värdefull morfar. Jag älskar honom såååå mkt.  Men måste sluta Hajjjjdå! väääänta här kommer en bild på justinbieber:   förresten kolla på min justin bieber blogg: Http://mrsbieberz.bloggplatsen.se// okej kolla på den tack. Hajjjjdå<3!

Av daisy olsson - 25 augusti 2012 15:17

KOmmentarerna kommer senare ska på djgården match med pappa.

(i)

Av daisy olsson - 25 augusti 2012 13:57

Ja heeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj! alla sjukt underbara läsare ni blir bara mer och mer unvderbara för varje dag som går. Mitt liv är såååååå braaaaaaaaaa. Jag har en sak att berätta men den får ni nt veta nu utan senare om ett tag kommer alla  kommentarer och frågor jag fått i love us. PUSS KRAM(/ BIGMAC donkenbruden

Av daisy olsson - 25 augusti 2012 08:30

Hajj alla kära men kanske nt nära. Haha ;) så gött att sitta bara sitta alldeles stilla. Jag behöver mer kommentarer mer följare för att jag ska kunna driva bloggen. Annars blir det bara onödigt om Ingen vill läsa den. Jag är iallafall väldigt glad över alla kommentarer jag fått så jag ska visa upp dem på bloggen. Så fortsätt kommentera med era underbara kommentarer. Jag bloggar nt lika mkt nu när skolan är i start igen. But i try i try. Men måste sluta skriva. Det blir iikväll elr idag ngn gång som jag visar upp era gulliga kommentarer på bloggen. Superhejjdå;)/ supeeeeer dai

Av daisy olsson - 22 augusti 2012 19:18

Heeeeeeejjjjj!<3 alla underbara läsare. Kände för att ge er ett inlägg. Ingen bild tyvärr eftersom jag bloggar från i;paden så enkelt och praktiskt. Idag hade jag upprop i skolan sååå göööött va ingen skola Haha:). Två nya tjejer började i min klass en som hette Otilia och en som hette Ebba. Efter uppropet stack jag Tea Angelica och Betti och Nellie och såklart jag hem till Tea. Men såklart kom först några killar fram till oss från vår klass och dem fjompade sig såklart. Så omogna dem är. Sen gick vi hem till Tea. Hemma hos Tea snackade vi mest. Sen gick vi hem till mig. Sen stack vi till pizzerian i östberga. Vi beställde en såååå sjukt stoooooor pizza Hawaii min fawo. Sen gick vi hem till mig igen och sen tittade vi på twilight breaking dawn jag har nämligen alla filmer fick dem i födelsedags present den 24 april. Ja men sen gick dem hem och jag louisas kompis Ingrid Och louisa vi studsade stutsmatta och sen gjorde vi ett spA. Sen skulle Ingrid hem och vi skulle äta men måste sluta heeejjjjdå!

Av daisy olsson - 21 augusti 2012 13:22

Haaajjjj! alla underbara läsare. I love u. Jag sitter på mammas jobb vid en dator såklart eftersom jag bloggar. Mamma :O jobbar på en gymnasie skola som biblotekarie xD WOOHO. Men aaa kommentera gärna om vad ni har gjort idah? Vill så gärna veta hA´hA. Hejdå    alla underbara läsare Bye,bye2#¤%&/()=?``!

Av daisy olsson - 21 augusti 2012 11:00

Min nya justin bieber blogg heter: mrsbieberz.bloggplatsen.se


snälla kolla på den så är ni snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) love u!<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards