daisymm

Alla inlägg den 8 augusti 2012

<3

Av daisy olsson - 8 augusti 2012 13:39

Heeej!<33333 alla unika blogg följare.  Nu är jag hos världens sötaste och bäästa nellie<3.  Men aaaa nu måste jag återgå tiill världens bääääästa nellie<3



kram kram<3

Av daisy olsson - 8 augusti 2012 11:54

Bild på black eyed pease:   n på bilder från snow white and the hustman: kristen:  nu på den tjeejen som den 20 år äldre mannen som kristen var otrogen meds fru som spelar häxan och kristen också:  hejdå puss<3

Av daisy olsson - 8 augusti 2012 11:37

Heeeejjjj<3! Alla sjukt unika läsare. Ja som ni kanske  märker  så har jag nt bloggat  så mkt. Men nu ska jag byta samtalsämne. Ja men som ni ........... vet så är Kristen Stewart en av mina stora förebilder. Men jag är nt lika imponerad längre. Hon var otrogen med en 20 år äldre man. Så jvl fräckt. Kan nt fatta det. Han var tydligen en av regisörerna i snow white and the hustman. Och hans fru spelade den elaka häxan men hon fick nt reda på att Kristen som då spelade snövit och regisören var otrogna.  Kristen var otrogen mot Robert Pattison den sååååååå snygga vampyren i twilight. Den sjugo år äldre regisören var otrogen mot spermodellen alltså häxan i snow white and the hustman. Jag är twilights biggest fan<3 så jag känner mig ledsen  .  Hr kommer först en bild på kristen och den 20 år äldre mannen:   och är komer en bild på robert pattison och kristen stewart:  men snart kommmer ett inlägg tl<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards