daisymm

Alla inlägg den 9 augusti 2012

<3

Av daisy olsson - 9 augusti 2012 18:24

Heeeeejjjjj<3 alla sjukt unika följare.  Nellie gick presic hem. Vi hade såååå kul idag. Vi ska leka i morn också.  Vill sååå gärna bjuda på en bild så här kommer stjärnorna från hungergames:    men puss och tjingeling<3

Av daisy olsson - 9 augusti 2012 12:33

Heeeeeejjjjjjjjjjjj!<3 nu kommer fem snabba med Nellie:


Katt elr hund? Nellies  svar:  katt

converse elr klackar? nellies svar: converse

blå elr lila? nellies svar: blå

Halsband elr armband? nellies svar: halsband

hjärta elr stjärna? nellies svar:  hjärta



Här kommer några frågor till nellie:

Namn: Nellie


fawodjur: katt!

fawomat: tacos pizza

fawofärg: lila, rosa, blå

älskar: alla mina kompisar

hatar: barn svälter:(


hejdå puss<3   

Av daisy olsson - 9 augusti 2012 10:51

  Heeeeejjjjjj dem bäääääästa läsarna i hela världen ( ooo) .  Vet nt vad som skulle hända om jag nt hade er nära och kära vid bloggen. Ääääääälsssskkkkkaaaaarrr er så mkt :) 8D. Här kommer en bild på kissy frn msp. För att ni är världens bästa läsare. kissy:   men ha det så bra ska göra i årdning mig sen ska jag leka med väääääärllldens bääääästa Nellie<3. Hejdå puss<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards