daisymm

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av daisy olsson - 14 augusti 2012 18:56

Hej:( igen nehhh nu ska jag vara gla som chokla. Nehh nu fjantar jag mig igen. Hahahahahah:). Jag har tänkt på en till sak vrf har man blogg? Jag har blogg för att jag tycker att det är spännande att lära känna andra men också att mina nära och kära ska veta aa att jag älskar dem. Elr er :p om ni kollar. Stop" ska äta pause....... En kvart senare; jag är klar nu det blev spagetti med kött färs sås :D smarrigt xD. Nu ska jag titta lite på Google bilder sen ska jag titta på tv sen ska jag ha mys med m p l och mig själv bockstäverna står för dem i min familj ja men smulan kan nt mys hon är en katt men det är klart att hon tillhör familjen right :)". Hajdå tror att det blir det sista inlägget för idag (ANTAGLIGEN)". Men vet vet nt heeeelt säkert jaaaa men jag tror att det blir ett hejdå hejdå<3

Av daisy olsson - 14 augusti 2012 18:25

Heeeeeeej! <333333333 alla underbara läsare. Jag orkade nt starta datan så jag använde mig av den enkla ipaden. Förresten en fråga gillade ni min nya bakgrund Haha:)". Men läs orden om och om igen så fattar ni hur underbart vackert det låter. Idag har jag varit med mamma och Louisa på nått ställe där det var en sjö. Jag och Louisa spark cyklade där. Såååå roligt<3. Sen åkte vi till en galleria där vi shoppade. Louisa min syster köpte en one piece som var så gullig med katter elr vad det var på och ett par svarta byxor och pennor. Jag köpte en sååå sjukt fin vinter jacka. Och så köpte jag en prickig långarmad tröja som också var såååå fin. Och så köpte jag några hår spännen och så köpte jag pennor och sånt som jag behöver till skolan när jag börjar igen. I morron vet jag nt vad jag ska göra? Kanske träffa ngn kompis nehhh oj just det jag ska jue på picknick i morn. I humlegården i stan min pappa kommer dit och möter mig mamma och Louisa vid typ halv 5 tiden tror jag men vet nt helt säkert. Förresten det blir fler och fler som kallar sina föräldrar för morsan och farsan nu mer........ Vet nt riktigt vrf? Jag tycker det låter fjantigt men vad tycker ni jag kanske har fel. Men mor och far låter så gammalt tycker jag som om man var 200 år....... Men aaaa som sagt jag kanske har fel. Morsan och farsan låter iaf bättre än mor och far. Jag har nog nt något sådär jätte mkt mer att säga er mer. Men kram kram kram kram kram / Daisy Daisy<3

Av daisy olsson - 14 augusti 2012 11:11

Heeeeejjjjj<3! alla supeeeeeer söööööta läsare. Har suttit länge och bara kollat och kollat och kollat på Nellie berntssons blogg det går nt hålla det inne längre. Nu ska jag byta lite bakrund känner för det bara.  Men här först kommer en bild på nellie berntsson:   puss hejdå

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards