daisymm

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av daisy olsson - 16 augusti 2012 10:49

Yeah här igen. Ni är absolut dem bääääästa läsarna man kan ha. I love u. Aso jag är såå sjukt glad. Igår kväll var jag på grönalund sååååååå sjukt kuuul. Jag åkte massa grejer orkar nt säga alla. Gick tyvär nt in i spökhuset eftersom att jag ville nt gå in dit själv btw. Mamma och pappa sa att de nt hade ngn lust att gå in där. Men när jag var på grönan med Emilia för typ två månader sedan så gick vi in i spökhuset fatta hur mkt panik man fick där inne :p.  Men änndå så var det så sjukt kul att bli uppskrämd. Men när jag och min syster Louisa åkte kvasten sååå skrattade jag igäl mig och Louisa baaaaara skrek så att hon nästan tappa hakan :D. Sen så åkte jg också Rock jet sååå kul den gick både baklänges och fram länges. Jag och Louisa åkte lyktan om och om igen även fast den nt var den roligaste. Men aaa vi åkte mkt men vi kom dit kl. 6 och åkte ngn gång sent på kvällen och, på kvällen var det sååå mysigt. Och igår var det j sååå varmt en stor föredel.  När vi kom hem var vi sååå trötta. Jag somnade typ direkt. I love grönalund bland det roligaste som finns right xD. Men här kommer två bilder  på grönalund  haha :)   :       hejdå tjabba tjena bye bye!<3@

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards