daisymm

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av daisy olsson - 20 augusti 2012 07:51

Heeeeeejjj! alla underbara läsare. Idag är jag ledig i morn också. På Onsdag vet jag nt om det är upprop elr skolstart?.....!..... Men i iaf så ska jag och Emilia på mccdonalds senare det är rätt långt att gå men vad har man för val. Det var jag som ville dit. Mamma är på jobbet och pappa ska till jobbet och Louisa ska till sitt fritids. Men jag ska iaf  hemmta henne tolv btw så är mccdonalds min lunch så inget mer med det............. Okej men tänker på er alla om ni ska börja skolan idag insperation insperation!@. Tänkte köra en liten hiss och diss med mig själv. Ni kommer fatta hur det går till. Jag kollar på bordet bredvid mig där ligger massa saker. Jag skriver först tex något och så skriver jag hiss=bra diss= dåligt. Fattar ni? Hoppas det för nu startar jag hiss eller diss....................


Hiss elr diss



sladd: diss

dator: hiss

solbrillor: hiss

träningsband: hiss

påse: diss

handväska: hiss

glas: diss

kp: diss nej bara skooja självklart hiss::::::!

papper: diss!



Klart ja men nu är jag klar och nu kommer en vs på kristen stewart i blont elr  brunt vad tycker ni?:     vilken hårfärg passar hon bäst i xD TYCKER NI?

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards