daisymm

Alla inlägg under augusti 2012

Av daisy olsson - 13 augusti 2012 09:08

Heeeeejjj!<3 alla sjukt unika läsare. Har bytt modem sak till internet nu har jag tele2 det är superbra. Förresten igår kväll kom Emilia hem från Argboda elr vad det heter iaf så kanske jag ska vara med henne idag. Aaaaa ville bara skriva lite xD btw kommer kanske ett inlägg senare men nu ska jag kolla på nellie berntssons blogg sen ska jag gå in på msp.





Tjingeling/ <3 xD

Av daisy olsson - 12 augusti 2012 14:28

  party lol temat är bäst tycker jag , ni?

Av daisy olsson - 12 augusti 2012 14:22

     gillar mest  candy temat ni ?

Av daisy olsson - 12 augusti 2012 14:20

   

Av daisy olsson - 12 augusti 2012 13:45

Ehhhh....<3...! Heeeeeeejjjj!<3 alla läsare. Igår var jag på fågeludde en strand som ligger ute på lidingö.  Där badade     jag och min syster ` Louisa. Och så köpte vi glass i en kiosk där ......... vi köpte varsin sandwich. Men de smälte ganska snabbt. Mamma och pappa var ju också med men de låg mest i solen. Men mamma badade fkt också Haha::). Idah har jag bara varit hemma slappat mest. Men ska komma ut i det mulna lite senare. Men just nu tillbringar jag nog helst tiden inne. Hör sååååååå hög musik från fotbollsplanen.  Men nu stängdes den av haha:). Nu står min syster bredvid mig och kollar på vad jag skriver hihi)<3. 



Här säger er min syrra några ord till er läsare: 

Hej alla Daisys läsare . Jag heter Louisa. Har ni ngn hello kitty plånbok undrar bara för det, har jag och så skrattar hon Hahahahahahahaaha. Jag gillar nt ketchup men det gör Daisy. Jag  kallar Daisy Ysiad för det är hennes namn baklänges :) Haha. Jag gillar Hannah montana drf kommer en bild på henne i nästa inlägg.  Hoppas ni läsare njuter av varje sekund av Daisys blogg:) Haha. Mvh/Daisys syster fanet: Louisa<3



Daisy igen: Okej nu kommer en bild på ett emo tema på msp i nästa inlägg kommer en bild på hannah montana för Louisas skull Haha;).


emo tema på msp:   ok men tjingeling puss på er<3

<3

Av daisy olsson - 9 augusti 2012 18:24

Heeeeejjjjj<3 alla sjukt unika följare.  Nellie gick presic hem. Vi hade såååå kul idag. Vi ska leka i morn också.  Vill sååå gärna bjuda på en bild så här kommer stjärnorna från hungergames:    men puss och tjingeling<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards