daisymm

Alla inlägg under september 2012

Av daisy olsson - 30 september 2012 19:31

        MEN JAG MÅSTE SÄGA hejdå nu men såklart kommer ett inlägg i morn. Puss på er pussssss/ daisycrazy  

Av daisy olsson - 30 september 2012 19:13

Hejsan hejsan jag va presic inne på youtube. Jag sökte på Utomjordingsminkning och då kom den upp sen när ja kollat klart kom det upp någon ruta där det stod watch this. Jag tryckte på rutan och då kom en typ 14årig tjej upp. Hon skulle visa hur hon tog bort sitt smink. Det såg helt fruktansvärt ut. Hon tog först något borttaknings medel som  vaa green. Uhhhh....! Det såg jätte äckligt ut. Sen tog hon vatten och sjölde bort det sen tog hon kropps tvål i hela ansiktet. Det är det värsta man kan göra. Hennes hud såg nt ut att må så bra. Så tycker iaf nt jag att man ska göra. När vi ändå är inne på det här me smink så kommer här tre bilder på (SMINK). Här:        Jag mår nt så bra just nu. Men jag hoppas jag mår bättre i morn. Puss på er kraM/ daisycrazy   

Av daisy olsson - 30 september 2012 14:30

1.Har du druckit någon typ av alkohol någon gång? Neeeh vrf skulle jag gjort det ;&.2. Har du rökt någon gång? Aaaaldrig i livet jag är faktiskt 11.3. Har du ätit 7 skopor glass någon gång? Jaaa har väl hänt Haha neeh ;).4. Är du överviktad? Gud vilken konstig fråga neeeeh verkligen nt.5. Är du underviktad? ..........? 6. Gillar du romantiska killar? Jaaa;).7. Är du rolig? Jaaaaaa :).8. Är du tråkig? Nja iblan.9. Är du medlem på mopp? Va e det?10. Har du allergier? Vet nt kanske jag är lite allergisk mot apelsin men äter det ändå mums ;). Men puss på er kraM/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 30 september 2012 14:30

1.Har du druckit någon typ av alkohol någon gång? Neeeh vrf skulle jag gjort det ;&.2. Har du rökt någon gång? Aaaaldrig i livet jag är faktiskt 11.3. Har du ätit 7 skopor glass någon gång? Jaaa har väl hänt Haha neeh ;).4. Är du överviktad? Gud vilken konstig fråga neeeeh verkligen nt.5. Är du underviktad? ..........? 6. Gillar du romantiska killar? Jaaa;).7. Är du rolig? Jaaaaaa :).8. Är du tråkig? Nja iblan.9. Är du medlem på mopp? Va e det?10. Har du allergier? Vet nt kanske jag är lite allergisk mot apelsin men äter det ändå mums ;). Men puss på er kraM/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 30 september 2012 12:51

Jag är nöjd ändå. Även fast jag satsade på etta tvåa elr trea så blev det nt så tid 7, 26. Jag är faktiskt nöjd mkt bättre än vad jag sprang på i midnatts loppet. Men puss på er/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 30 september 2012 08:44

Hejsan hejsan idag elr snart ska jag åka till Lidingö för jag ska nämligen springa lidingöloppet. Det känns faktiskt nt så pirrigt som jag trodde att det skulle kännas. Men jag hoppas ni håller tummarna kommer inlägg senare. Kram/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 29 september 2012 08:57

Kolla på hennes blogg. Hon är helt fantastisk på att skriva och tar fantastiska bilder och jag får insperation av hennes mode.. Förresten jag ska fråga mamma if jag kan få starta en youtube kanal. Om jag gör det så ska jag såklart berätta vad jag ska heta. Så ni kan söka på mig ofc. Då kommer jag göra videor och skicka in till youtube alltså. kommer då också lägga ut videor på bloggen. Förresten jag har fått en ny mobil jag är såååååå gla. Men jag kommer med foton på den sen. Puss o kram/ Daisycrazy<3

Av daisy olsson - 28 september 2012 11:10

Hej hej jag kom presic hem från jae skolan. För aso jag mår nt bra. Srry för inget inlägg igår. Men aaa det var för först var jag i skolan sen efter skolan var jag med några kompisar sen hade jag utvecklings samtal. Sen gjorde jag engelskaläxan. Men nu måste jag sluta ska vila ett tag kanske sova är helt slut. Men tjarå;(

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards