daisymm

Alla inlägg den 2 september 2012

Av daisy olsson - 2 september 2012 09:57

Heeeej! Jag har funderat över en sak väldigt länge nu. Men har nt vågat skriva det på bloggen. För tänk allt jag skriver kan vem som helst se. Egentligen borde jag väl nt driva blogg? Men på grund av er underbara läsare fortsätter jag. Men min stora fråga är? Vrf kollar ni på min blogg? Är det för att jg skriver intressant elr är det mitt privat liv som ni nt får veta så mkt om som ni grubblar över att försöka lära er om. Ni vet lite, om mitt privat liv. Men nt så mkt tyvärr. Men jag kan nt giva ut massa om mitt privat liv över hela internet. Its a big thing. Sitter framför tvn kollar på hungergames wooho. Den är hyrd asoo. Men idag ska jag iaf spela match mot Lidingö. Min underbara morfar kommer och kollar. Kanske min underbara Marie också haha;). Sen på eftermiddagen ska jag kolla på match med hela mitt fotbolls lag vi ska kolla på Tyresö mot Linköping. Jag hejar mellan dem lagen på Tyresö för där spelar den mest underbaraste spelaren i hela världen; Marta. Hon kommer från Brasilien. Men måste sluta nu pappa ska visa mig ngn sida om Marta. Haajjjjjdå;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards