daisymm

Alla inlägg den 6 september 2012

Av daisy olsson - 6 september 2012 14:44

Hej ;) Jag är jätte glad.  I morn ska jag nog till skolan. Känner mig betydligt bättre om man gemför några timmar sedan.  Jag blev nog mest glad när mina vänner ringde. Först ringde Angelica, Tea och Betti. Sen ringde Emilia. Jag längtar till i morn.  Och Angelica och Tea kom presic förbi det sålde grejer. Jag köpte en Justin Bieber kalender med  one direction och danny också. Men måste kila måste vila. Nehh jag ska nt vila skoja bah lät bra med rimm haha;). bJuDeR På bild:  

Av daisy olsson - 6 september 2012 08:47

Heeeeeeeejjj! är hemma från skolan idah igen såååååå tråkigt. Jaag är väldigt tröött. Jg längtar efter mina underbara kompisar. Längtan efter att känna sig kry kryper i kroppen. Längtar faktist efter att bli käär. Vill att ngn spännande kille ska dyka upp i mitt liv nu. Jag har mina vänner och min familj men egentligen behöver jag ingenting mer men, jag kan änndå nt undvika längtan efter att vara kär jaaag ääälskar den känslan. Bjuder på bilden:    sååå söööta dem ärvet nt vilka det är men gud sååå öta dem är iaf. Tog bilden från google. Men hejdå!<3;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards