daisymm

Alla inlägg den 7 september 2012

Av daisy olsson - 7 september 2012 20:42

Heeeej! <3 syrran har presic haft kalas. Jag sitter här i piamas framför tvn och tittar på americas funniest videos. Louisas kompisar gick presic hem. Louisa sitter bredvid mig i soffan hon är övertrött. Jag också. Det är nt sent men jag är ändå ganska trött inte jätte men lite. Louisa hade piamas party dem hade morron rockar gossedjur kuddar och dem hade massa chips,godis och popcorn. Dem hade också en lavalampa tänd. Och så åt dem glass. Och lekte hela havet stormar och lekte också dans stopp. Åt pizzor. Kollade på det regnar köttbullar det är en film alltså. Nu är klockan 9 som sagt började kalaset halv sex och slutade halv nio. Men måste sluta. Godnatt då elr vad man ska säga ska nt lägga mig än men snart är såååå trött. Och eftersom jag ska lägga migg snart så skadar det väl nt att säga Godnatt kram/ tröööööötta jag;(

Av daisy olsson - 7 september 2012 08:29

Heeeeejjj bloggar ifrån ipaden så ni vet. Jag är på G, Not. Igår tänkte jag i morn ska minsan till skolan. Men senare på kvällen hade jag svin ont i halsen. Men nu är det nt lika farligt som igår. Men jag har fortfarande lite ont. Men det värsta är att jag känner migg väldigt slö o tröööött. Jag har tänkt på en sak det är väldigt många svenska barn som nt tycker om skolan så mkt. Vrf gör nt skollärarna det roligare. Jag menar kan nt lärarna hjälpa till att samla ihop pengar på ngt sätt tex: sälja gamla leksaker elr baka bullar och sälja aso med barnen. Och sen när man jaaah har samlat ihop tillräckligt med pengar så använder man dem till roliga skolutflykter och museum och mm. Roligt elr hur iaf bättre;). Måste sluta hejjdå! / daisycrazy<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards