daisymm

Alla inlägg den 16 september 2012

Av daisy olsson - 16 september 2012 17:12

bjuder på bild fett cool elr hur? :  ok ha det bra hed/ daisycrazy<3¤

Av daisy olsson - 16 september 2012 16:57

Heeej! Jag är hemma. Haha:) lägret var fett roligt. Vi gjoorde allt möjligt. Basta, duscha, spelafotboll, gick upp mitt i natten och gick ut, snacka hela kvällen, åt lunch, frukost, middag på två dagar. Aso det var sjukt kuul.  Längtar efter huset vi sov och var i. Och den så grymt roliga tiden vi hade tillsammans allihop. Och vi gick ut mitt i natten vi bodde på övervåningen så vi kunde jue nt lika bra gå ner genom dörren. Men det fanns en nödutgångs stege som var vid vår balkong sjukt högt upp var den kan jag säga. Vi gick ut vid midnatt det var svart ute men dem vackra stjärnorna lyste upp himmlen och himmlen  blev klarare.  Det var så sjukt vackert. Men ledarna vet ortfarande nt om det Haha;). 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards