daisymm

Alla inlägg den 22 september 2012

Av daisy olsson - 22 september 2012 20:11

Hallå hallå har presic kollat klart på film. I morn ska jag på släckt träff. Jag älskar min morfar och Marie och alla mina morbröder och min moster och min farmor och farfar och min mormor och Lasse och alla mina kusiner och sysslingar och mina vänner och min katt och självklart dem jag bor med min mamma,pappa och min lillasyrra Louisa. Alla är underbara. Jag vill bara tacka er alla som jag skrev upp. För att ni stöttat mig i alla lägen och gjort så mkt för mig. Alla har gjort ngt för mig. Hur jag gör varje gång jag använd smink osv........Först tar jag rengörings lotion. Noga runt ögonen och i hela ansiktet. Sen tar jag ansikts tvål SEn sjöljer jag noga bort det med vatten sen tar jag Nivea kräm och sen en annan kräm som heter ceridal. Sen är det klart Haha;). Ok men nu måste sluta. Men säger natti natti nu ska nt lägga mig men säger det för det är sista inlägget idah. Men sov så gott puss/ trötta Daisy€

Av daisy olsson - 22 september 2012 14:24

Tjabba tjena hallå vi säger väl så Haha;). Har presic vart på Teater. Roligt, roligt :). Idag gjorde vi bara massa övningar men vi har lagt ihop lite förslag till Uppspelet. Men det är jue typ elva elr tolv gånger kvar haha;) idag var första gången heya. Men nu ska jag göra lite grejs i mitt eget race neeh det rimma så jag lät det skimra. Haha ännu mer rimm yeah€. Nu så aaa säger jag bye blä. Hejjdå/ daisycrazy <3~

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards