daisymm

Alla inlägg den 26 september 2012

Av daisy olsson - 26 september 2012 15:45

      vi äger så himmla mkt Haha ;). Jag är personen med blå kofta och rosa låtsas hår förstår ni Haha;) <3. Men det kanske kommer ett inlägg senare. Men puss/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 26 september 2012 15:19

Hejsan hejsan srry för inget inlägg igår. Nu ska jag skriva vad man använer för smink för att man ska få en nartlig look. Så här kommer den.



1. Ta solpuder och sprid försiktigt ut det på kinderna.

2. Ta lite läppglans men nt för mkt kom ihåg att det ska se nartuligt ut.

3. Ta lite lite mascara på ögonfransarna men peta nt på ögonfransarna. 

4. Ta lite ögonskugga gärna i en vädigt ljus färg som tex: ljus rosa elr vit.

5. Om du har lust ta lite kajal men ta nt för mkt ta bara lite lite kajal.


Om du vill ha eyeliner elr fundishion elr ngt annat ta det då men kom ihåg att då blir det mindre natrligt. Rekommenderar verkligen denna looken. Ta ett par ljusa kläder till s blir det perfekto. Men snart kommer ett till inlägg snart så kolla gärna mkt. Puss på er/ Daisycrazy<3¤


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards