daisymm

Alla inlägg under september 2012

Av daisy olsson - 11 september 2012 15:38

Driv aldrig med ngn som är oskyldig. Om det finns ngn du känner i din skola elr klass elr om du är vuxen och jobbar elr ngn kompis om det är ngn som driver med den skäll ut den på skarpen........ Och håll dina nära och kära utan för bråk. Kom ihåg detta ;(

Av daisy olsson - 11 september 2012 15:33

Hej lite mer på blogg humör idag. Idag är jag ganska trött. Det har varit hårt arbete idag i skolan. Vi började åtta och slutade halv tre. Va va vad säger ni nu då? Nehh haha ;( känner mig ner tryckt på grund av bråket. Jag menar nehh äsch inget. Iaf jag måste sluta skriva nu hejjjjjjdå puss oxå awwww

Av daisy olsson - 10 september 2012 18:35

Snälla sök på: we were best friends på youtube

Av daisy olsson - 10 september 2012 18:24

Har bråkat med en kompis"......"...........!

Av daisy olsson - 9 september 2012 09:15

Tja alla läsare. Idag är det en väldigt speciell dag Tea en jääätte bra kompis till mig fyller år. Grattis Tea på födelsedagen jag hoppas att du får  en jätte bra födelsedag och jag hoppas att du får många fina presenter. Vi ses jue i kväll. Då ska du allt å en fin present av mig. Jag hoppas att du ser det här inlägget och som sagt att du får en underbar födelsedag. Stora kramar. Och alla ni andra bloggläsare ni ska jue också såklart få en underbar dag. Kram/ Daisycrazy!  här är en bild på Tea grattis igen ;) ok men hajjdå

Av daisy olsson - 8 september 2012 19:59

Vill bara hälsa er en trevlig kväll. Ha det så bra. Emilia ska typ snart hem. OMG känner mig lite avslappnad. TrevligKväll. Mumsa på lite godis elr något så ska ni se att eran Lördagskväll blir suverän. I morn på kvällen ska jag på tjej kväll med fyra andra tjejer på tjejkväll hos Tea. Yippy det kommer bli sjukt kul jue. Ha en bra kväll säger jag nu för tredje gången Haha;).

Av daisy olsson - 8 september 2012 19:01

Emiliaa först!Kam/borste: BorsteSminkad/osminkad: osminkadGrön/blå: BlåFår/giraff: giraff :DSol/måln: SolNamnen; Alva/rosalie: RosalieBlogg/youtube: YoutubeOk tack för att ni titta nu kommer Daisys frågor hihih!Kam/ borste: borsteSminkad/osminkad: osminkadGrön/blå: svårt ;) men hon tar nåt blåFår/giraff:GiraffSol/måln: SolNamnen;Alva/Rosalie Alva:Blogg/youtube: Svvvårt vill inte svika er läsare men YouTube e såå rolit ;'DOk tack för att ni kolla haha;)Hejdå! Alla läsare kommer två inlägg till på raken. Bye bye

Av daisy olsson - 7 september 2012 20:42

Heeeej! <3 syrran har presic haft kalas. Jag sitter här i piamas framför tvn och tittar på americas funniest videos. Louisas kompisar gick presic hem. Louisa sitter bredvid mig i soffan hon är övertrött. Jag också. Det är nt sent men jag är ändå ganska trött inte jätte men lite. Louisa hade piamas party dem hade morron rockar gossedjur kuddar och dem hade massa chips,godis och popcorn. Dem hade också en lavalampa tänd. Och så åt dem glass. Och lekte hela havet stormar och lekte också dans stopp. Åt pizzor. Kollade på det regnar köttbullar det är en film alltså. Nu är klockan 9 som sagt började kalaset halv sex och slutade halv nio. Men måste sluta. Godnatt då elr vad man ska säga ska nt lägga mig än men snart är såååå trött. Och eftersom jag ska lägga migg snart så skadar det väl nt att säga Godnatt kram/ tröööööötta jag;(

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards