daisymm

Alla inlägg under september 2012

vz

Av daisy olsson - 1 september 2012 11:36

Haaajjj på er alla uuuuuuuunderbara läsare och följare. Idah ska jag på örbydagen. Suuper roligt. Ska också spela match vid tre. Sjukt taggad. Har presic hittat en ögonskugga jag inte sett på jätte länge också. Jag ska försöka blogga oftare jag behöver mer tid som sagt. Jag kommer ofc svara på era kommentarer som är så underbara. Det gick inte så bra förra gången jag hade frågestund xD. Men nu har jag bestämt mig för att ta nya tag. Det är så gött med era frågor så nu kan ni antingen fråga i frågerutan eller, på kommentarerna. Jag hoppas att ni kommer i håg att det betyder såååå mkt när ni frågar. Och jag vill be er om en sak till snälla följ mig på blogvin. Behöver mer följare ni behöver ofc nt men det skulle vara kul Haha ;). Men vi ses väl rå hejsvejs puss på er/love of human! Haha;)   


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards