daisymm

Alla inlägg under oktober 2012

Av daisy olsson - 31 oktober 2012 21:44

Hejsan hejsan alla unika läsare! <333 jag kom nästan presic hem ifrån Emilia. Vi och 7 st andra gick buset elr godis. Dem som gick bus elr godis med mig var, Emilia, Nellie, Tea, Betti, Angelica och Angelicas kompis och Bettis kompis och Bettis kompis kompis. Vi fick i hop sjukt mkt gooodis. Det är en hel bunt av godis. Jätte dålig update idah jag vet men aso det är jue Halloween och då måste man gå lite fritt till vet ni. Glad Halloween vill jag säga till alla galna roliga bloggläsare där ute ;). Tyvär ingen bild för jag är jätte trött. Men i morn kommer en massa update bilder,videor, inlägg av olika slag. Men ha en bra fortsättning på er Halloween. Puss och 1000 Bamse kramar/daisycrazy <33333

Av daisy olsson - 30 oktober 2012 08:01

Hejsan hejsan! Jag gör nt så mkt just  nu! Elr jo jag är på mammas joobb jag är snurrig och sjukt tröött tro mig. Det känns som att jag ska svimma. Idah kommer en massa uppdatering kanske till och med videos. Har nt sådär jätte mkt mer intressant att säga er. Bamse kraaamar/daisycrazy<3


bilf      Ska köpa en sån till elr dem där är min morfars och låtsas mormors men jag skulle vilja en sån där det stod: Jag har världens bääästa läsare på! Haha ;) Baaamse kramar igen/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 29 oktober 2012 18:09

Hejsan hejsan! Jag sitter och tittar på victorius. Bloggar ifrån ipaden. Drf kommer tyvär ingen bild. Ledsen för dålig update idah men dagarna är långa och tankarna är korta. I morn kommer mer uppdatering än idah. Men ha det så bra kram/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 28 oktober 2012 19:51

Hejsan hejsan! <3 Jag är ledsen att det blivit så himmla dålig update idah. I natt kommer mamma och pappa hem Det ska bli jätte kul att träffa dem igen. 


Har lite frågor iaf. Här kommer dem:


1. Vart bor du ? svar: sth/stockholm!

2. hårfärg? svar: brunt någon slags av brun!

3. ögonfärg? svar: blå/gröna!

4. Hur lång är du? 1,45 elr 1,44 tror 1,45!

5.kär? Japp i Justin bieber och i Isak ifrån x factor! 

6. Singel elr upptagen? SINGEL yippy<3 äntligen hihi<333

7.Hur många har du kysst? PRIVAT! ;)

8. dUmpat någon gång ngon? Jaa

9. Om du vann en miljon vad skulle du göra av pengarna? Haha ;) omöjligt kanske gett lite till fattiga barn i afrika och till canser fonden och så skulle jag gett lite till alla i min närhet och så skulle jag köpa plats till x factor så jag kunde se och träffa världens sötaste Isak ifrån x factor och så skulle jag ge pengar till justin bieber så jag knde träffa honom och få en puss och presener och vara med han för en dag. Sen så skulle jag såklart köpa smink, kläder mm.

10. Favoritland? iNgen aning tycker om många länder!<3333

11.Film? Twiligt, Det regnar köttbullar , justin bieber never say never och hungerspelen mm.

12.Bok? Aso gud vad svårt gillar massa!

13. Vad är viktigast i ett  förhållande? Oj för mig är det att han är snygg rolig och att man kan lita på han och att han är snäll.

14. Vad gillar du med dig sälv? Allt 4ever! hihi;)

15. Vad gillar du minst med dig själv? Aaaa gud vad svårt!

16. Saknar du någon? jA mina föräldrar som är bortresta!

17.Vem är mest lik dig? Venne mamma och pappi och syrran!

18. Vad vill du ha just nu? Godis haha;) elr något sött iaf!

19. vad köpte du senast? linnen<33333!

20. vem är din favorit kändis? JUSTIN BIEBER<33333 LOVE 4ever!<3333 isak från x factor äger ocksså ps.snygga dem är aso älskar dem<333 4ever!<333


Bjuder på bild: Sne men srry. Puss/daisycrazy<3


Av daisy olsson - 27 oktober 2012 18:36

Hejsan hejsan alla unika läsare. Jag har nu i typ en timme suttit och kollat på youtube jätte jätte länge. Har nt så mkt mer att säga till er elr giva er elr vad man säger. Bjuder på bild tagen på mig och Emilia för länge sedan:   Puss/daisycrazy<3333

Av daisy olsson - 26 oktober 2012 17:10

Hejsan hejsan jag är nu hemma hos min morfar och min låtsas mormor Marie. För mina föräldrar är  bort resta. Dem är i spanien på mallorca. Som ni säkert vet. I kväll blir det x factor. Mår nt bra men jag försöker att vara gla iaf. Det har vari hemskt dålig update idah men jag säger srry. Love you all you know. Och hoppas att mamma och pappa har det bra där på mallorca. Och jag hoppas att ni läsare också får en bra helg och ett bra Höstlov ;). Men bjuder på bild som är tagen  för ganska länge sedan men nt sådär jätte länge sedan. Bild:Liten jag vet men här har ni iaf nått. Bamse kramar/daisycrazy<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards