daisymm

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av daisy olsson - 1 oktober 2012 19:12

Hejsan hejsan Jag gör inte så mycket just nu. Jag bara ligger i vår vita soffa och vilar. Jag ska kolla på fokis blogg. Jag ska minsann in på lite youtube också nellieberntssons blogg är redan kollad. Men go kväll på er får jag väl säga.....? Elr jo jag tror minsann det. Jag ska nog snart sova. Hoppas det för jag är ganska trött inte jätte men ganska. Men Jag ger order. Go kväll. Puss/ Daisycrazy<3

Av daisy olsson - 1 oktober 2012 14:51

Hejsan hejsan people. Jag har tänkt på en sak tänk hur mycket världen har förendrats sen ca 35 år tillbaka. Kolla tex in skillnaden mellan dem här två telefonerna. Iphone,5:  och denna gammla telefon: tänk hur mycket allt förändras här i världen.

Av daisy olsson - 1 oktober 2012 14:38

Heeeej här kommer en bild på min lillasyrra:   Jag vet den är liten men ni fick iaf en bild. 


Puss på er kram också / daisycrazy<3

Av daisy olsson - 1 oktober 2012 08:37

Hej jag är hemma idah om ni ens undrar. Både jag och min lillasyrra är hemma vi kanske har blivi smittade av varandra. Båda har lite ont i huvudet. Jag spydde jue två gånger igår. Det kommer som sagt bilder senare. Kanske jag sk sova ett tag elr vad tycks. Men nu ska ja iaf vila. Puss på er kraM/daisycrazy<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards