daisymm

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Srry för ingen bild!

Av daisy olsson - 7 oktober 2012 19:15

Hejsan hejsan jag är ledsen att det nt blev ngn bild nu. Men det har jue kommit några bilder förut på mig. Och på andra saker, för den delen. Nu så har pappa tydligen tvingat mig att kolla på solsidan. Den börjar om typ 40-45 minuter. Kommer blunda hela tiden :). Nu ska jag bara chilla lite njuta av livet så länge det varar som man brukar säga ;). Pappa sitter och galen spelar på mitt och min lillasyrras piano. Men min lillasyrra :Louisa som hon heter badar i badkaret och mamma typ är i badrummet också. Mamma har målat om badrummet jätte snyggt blev det. Tack mamma vill jag säga för att du måla så bra. Hårt slit ger alltid ett gott resultat kom ihåg det :). Nu ska jag vara lite med familjen både bilder och inlägg kommer i morn. Srry för att det nt blev ngn bild nu men det är för att jag är inne på ipaden och bloggar. Men puss på er så hörs vi i morn. Puss/daisycrazy<3

 
 
Nicole

Nicole

7 oktober 2012 21:58

Va?! Gillar du inte Solsidan det är ju jätte bra! :D

http://nicolek.bloggplatsen.se

daisy olsson

8 oktober 2012 19:51

Haha ;) nja tycker nt att det är så bra;) haha)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards