daisymm

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av daisy olsson - 9 oktober 2012 19:24

Hejsan hejsan! Jag bloggar ifrån ipaden ;). Drf blir det tyvär ingen bild. Det går med bilder men det blir suddigt och konstigt. Gokväll får ja väl säga. Men nu måste jag sluta det blev ett kort inlägg. Puss/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 9 oktober 2012 16:44

1. Hur många år är du? 11år.

2. Hur gammal känner du dig? 11 år.

3. Vem ringde du senast? Säkert mamma eller någon kompis.

4. Är du besatt av någonting? Speglar, socker.

5. Är du rädd för blod? Jaaaa!

6. Vilken färg finns det mest av i din garderob? Olika färger men nog mest rosa och vit.

7.Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I ett varmt land<3.

8. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet ifrån spelet jetpack och ljudet ifrån tv:n.

9. Vem är din favorit kändis? Justin bieber- 4ever!

10. vad är du på för humör just nu? Dåligt :(.

11. Snarkar du? Vet inte Brb.....!

12. Vilket stjärntecken är du född i? Oxen!

13. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Bild, Engelska, Musik, svenska, idrott!

14. Vad har du för storlek i kläder? 134-140.

15. Vad köpte du senast? En scarf.

16. Hur många gånger har du flyttat? noll".

17. Är du morgon eller kvälls människa? Kvälls........

18. Vart lägger du mobiltelefonen när du sover? På laddning....................!

19. Har du gråtit idag? Nej

20. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kolla på dunder humor på youtube elr titta på tv elr sova av trötthet.


  Ok men nu måste jag sluta. Men det kanske kommer inlägg senare i kväll. Puss/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 9 oktober 2012 16:30

Hejsan hejsan. Har nt orkat liksom blogga idag. Jag är liksom sjuk. Har drf nt så mkt intressant att säga er. Jo att jag tycker att det är jätte kul när ni kommenterar så fortsätt gärna med det. Här om dagen fick jag en kommentar av en tjej som liksom sa vad hon tyckte. Jag sa att jag tyckte att solsidan var se sådär och hon skrev kommentaren exakt såhär: Va gillar du inte solsidan:D. Rolig kommentar tycker jag. Men här kommer iaf en bild:     Men jag är nt teen på bilden. Det är någon annan. Men det står på skylten det är mina ord det :D. Jag är sjuk alltså på engelska: sick. Det kommer ett inlägg om ett tag. Med massa frågor. Puss/daisy in a sick world!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards