daisymm

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av daisy olsson - 12 oktober 2012 20:31

Hejsan hejsan alla underbara läsare. Srry för ingen bild men jag bloggar ifrån ipaden. Jag sitter och kollar på ung och bortskämd på svt play. Kolla på det. Jag rekommenderar det det är jätte bra program. Nu ska Jag återgå till det. Jag ska fixa blogg sidan i morn istället det gäller mycket ansträngning för det och jag ska göra mig fin och så. Men nu måste jag sluta det kommer självklart inlägg i morn och så ska jag jue fixa blogg sidan. Puss/daisycrazy

Av daisy olsson - 12 oktober 2012 10:52

Ska snygga till min blogg sida i kväll. Hoppas den blir fin. Bild:   Bilden är tagen ifrån google det är nt mina händer på bilden haha:). Puss/daisycrazy

Av daisy olsson - 12 oktober 2012 10:29

Det är orättvist att jag måste vara sjuk. Jag vill till skolan och va med vännerna. Vara ute efter skolan må bra få frisk luft. Jag hatar att vara sjuk det ända bra med det är att mamma är hemma och jag kan prata med henne. Men livet är  orättvist. Så är det. Här kommer iaf en bild:  Bilden är tagen i mitt rum haha :). Denna bilden tog Tea och Angelica på mig men den togs för länge sedan. Puss/daisy crazy

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards