daisymm

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av daisy olsson - 15 oktober 2012 17:23

Heysan. Jag har haft en skit dag idah i skolan. När jag kom hem så var min morfar här det var roligt jhan mötte mig påvägen när jag gickhem.Sen kom fyra av mina vänner hem till mig och pratade med mig om vrf jag var ledsen av ett bråk som jag helst nt vill berätta händelsen bakom det. Sen så var Nellie och Tuva hemma hos mig i typ 2 timmar vi hade sjukt kul haha :). Men betti och Angelica kom också över och frågade hur jag mådde och jag blev då också gla. Men jag bloggar ifrån ipaden men det kommer nog bilder senare ifrån datan men det är nt säkert. Ha en fin fortsättning på dagen allisammans puss/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 15 oktober 2012 07:53

Hejsan hejsan idag ska jag till skolan yippi. Bloggar ifrån ipaden men nu ska jag to school haha;). Kommer med bilder och inlägg i eftermiddag alltså efter skolan. Nu ska min update gå på hög level. Ha en bra dag allisammans. Nu ska jag till skolan. Puss på er. Kram också /daisycrazy

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards