daisymm

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av daisy olsson - 16 oktober 2012 10:00

Heysan hoppsan! Jag är hemma ifrån skolan idah. För  att jag har ont i huvudet och mår illa och har ont i halsen. Men jag har tagit en tabblet så nu känns det lite bättre. Här kommer två  bilder äntligen: före:  efter:  Den konstiga bilden togs på foto booth och den andra normal. Bilden togs igår när Nellie och Tuva var här på eftermiddagen jue dem tog den om ni undrar. Puss/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 16 oktober 2012 07:28

Heysan heysan. Morron på G. Ingen bild tyvär eftersom ipaden är på G. Statistiken har höjts. Yippi ni är så söööta. Jag vet nt om jag ska till skolan känner mig helt borta right. Kan gärna bara svimma bort någonstans och aldrig vakna igen så trött och dåligt mående har jag. Jag har liksom trummor Idah men det kan nt gå över hälsan tack så mkt. Kommer mer information om min dag senare. Puss/daisycrazy

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards