daisymm

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av daisy olsson - 19 oktober 2012 12:28

      Köp: spanien kanarieörna marknad! puss/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 19 oktober 2012 12:19

Hejsan hoppsan. Jag vill bara säga att jag blir såååååå gla för era kommentarer. Fortsätt väldigt gärna att kolla på bloggen. Och kommentera jätte gärna och kom med frågor mm. Hoppas ni får det bra. Bjuder på bild:  Det är jag på bilden. Jag håller i en mini coca coola. Bra köp på den. 4 kr:-. Sjukt bra pris ändå. Men jag kommer med bilder och inlägg snart ses. Puss/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 19 oktober 2012 06:41

Gomorron right jag mår nt så bra men faktist lite bättre än vad jag gjort tidigare i veckan. Men jag mår nt tillräckligt bra för att gå to the school right. Det kommer inlägg och kanske bilder later right. Okej ;) nu ska jag nog sova lite så trött är jag. Men först vill jag rekommendera beauty and ā beat. Den är skit bra. Justin Bieber och Nicki minaj sjunger den. Den äääääääger. I natt drömde jag om Justin Bieber och jag grät av lycka i drömmen sen drömde jag också en läskig dröm som jag nt kommer ihåg men jag vart skit rädd på morronen. Nu så sitter jag med ipaden i händerna. Rekommenderar fokis.se. Den är jätte bra haha;) brawo. Det blir srry ingen bild. Men det är för att jag bloggar ifrån ipaden. Puss på er/daisycrazy

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards