daisymm

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Massor av mass

Av daisy olsson - 28 oktober 2012 19:51

Hejsan hejsan! <3 Jag är ledsen att det blivit så himmla dålig update idah. I natt kommer mamma och pappa hem Det ska bli jätte kul att träffa dem igen. 


Har lite frågor iaf. Här kommer dem:


1. Vart bor du ? svar: sth/stockholm!

2. hårfärg? svar: brunt någon slags av brun!

3. ögonfärg? svar: blå/gröna!

4. Hur lång är du? 1,45 elr 1,44 tror 1,45!

5.kär? Japp i Justin bieber och i Isak ifrån x factor! 

6. Singel elr upptagen? SINGEL yippy<3 äntligen hihi<333

7.Hur många har du kysst? PRIVAT! ;)

8. dUmpat någon gång ngon? Jaa

9. Om du vann en miljon vad skulle du göra av pengarna? Haha ;) omöjligt kanske gett lite till fattiga barn i afrika och till canser fonden och så skulle jag gett lite till alla i min närhet och så skulle jag köpa plats till x factor så jag kunde se och träffa världens sötaste Isak ifrån x factor och så skulle jag ge pengar till justin bieber så jag knde träffa honom och få en puss och presener och vara med han för en dag. Sen så skulle jag såklart köpa smink, kläder mm.

10. Favoritland? iNgen aning tycker om många länder!<3333

11.Film? Twiligt, Det regnar köttbullar , justin bieber never say never och hungerspelen mm.

12.Bok? Aso gud vad svårt gillar massa!

13. Vad är viktigast i ett  förhållande? Oj för mig är det att han är snygg rolig och att man kan lita på han och att han är snäll.

14. Vad gillar du med dig sälv? Allt 4ever! hihi;)

15. Vad gillar du minst med dig själv? Aaaa gud vad svårt!

16. Saknar du någon? jA mina föräldrar som är bortresta!

17.Vem är mest lik dig? Venne mamma och pappi och syrran!

18. Vad vill du ha just nu? Godis haha;) elr något sött iaf!

19. vad köpte du senast? linnen<33333!

20. vem är din favorit kändis? JUSTIN BIEBER<33333 LOVE 4ever!<3333 isak från x factor äger ocksså ps.snygga dem är aso älskar dem<333 4ever!<333


Bjuder på bild: Sne men srry. Puss/daisycrazy<3


 
 
Ingen bild

angelica

29 oktober 2012 12:34

hej bara undra om du fortfarande e sjuk

daisy olsson

29 oktober 2012 15:36

Kapp elr lite lite bamse kramar/Daisy

 
Ingen bild

cornelia

29 oktober 2012 12:36

jag vill vara dig daisy

daisy olsson

29 oktober 2012 15:37

Neee vill du Gud så söt du är

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards