daisymm

Alla inlägg under oktober 2012

Av daisy olsson - 25 oktober 2012 19:02

 kolla på denna låten:http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Ys7-6_t7OEQ




Nicki minaj och älskade Justin bieber sjunger den. Bild på dem:puss/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 25 oktober 2012 17:05

Hejsan hejsan mår ungefär lika dåligt som förut. Nu har mina förädrar kommit fram till spanien. Jag hoppas dem har det bra där. Jag vill i detta inlägget ha sagt att jag är jätte gla att ni läsare är så snälla och gulliga. Jag har också bestämt mig för att kliva ett större steg framåt inom bloggvärlden det betyder att jag levererar mer video klipp mer inlägg mer bilder och mer Daisy. Och kom ihåg att ni alltid är dem bääästa läsarna i heeela vida världen<333. Bjuder självklart på bilder:Sne bild jag vet men jag hoppas att det duger. Bättre än ingentin vart fall. Puss och hundra miljoner bamse kramar/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 25 oktober 2012 10:53

Hejsan hejsan alla läsare. Jag är nt på så bra humör. Jag tror jag blivi hackad. Jag känner mig otrygg och deprimerad. Snälla hjälp. Ni alla bloggläsare är underbara. Jätte snälla. Snälla fortsätt kommentera och följa om ni fått något taskigt svar elr någon raderad kommentar så är det nt jag. Jag älskar er läsare kom ihåg det<333. Men nu måste jag sluta. Jag bloggar ifrån ipaden så ni vet. Snart om typ en och en halv timme ska min mamma och pappa resa. Min morfar och min mormor kommer hit och tar hand om mig. Ha det så bra puss på er/daisycrazy<33

Av daisy olsson - 24 oktober 2012 12:58

Ja det är den försökte låta glad men jag mår jue nt så bra så det var ganska svårt men jag har tagi en tablett så det är lite bättre. Puss på er/daisycrazy<3
 

Av daisy olsson - 24 oktober 2012 12:47

Hejsan hejsan alla unika läsare. Bjuder på bild strax kommer video men här får ni bild:  ok men puss på er/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 24 oktober 2012 11:58

Hejsan hejsan allihopa. Jag får väl säga hejsan hejsan istället för gomorrnon för det är ju nt morron just nu ;). Jag är tyvär fortfarande sjuk :(. Men aa iaf. I morn typ klockan 11 ska mina föräldrar resa bort. Dem ska besöka Mallorca aso det ligger i spanien som ni nog know. Men iaf kommer kanske med videos senare men här får ni bild sÅ länge:Ok men här har ni den puss/daisycrazy<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards