daisymm

Alla inlägg under oktober 2012

Av daisy olsson - 23 oktober 2012 16:44

Hallå ni   söta läsare. Är inte i topp direkt. Alltså nt på så bra humör. Jag vill gråta gråta högt så alla hör och få ur mig några ord som alla i världen bör veta. Srry för skit dålig update idah förresten. Bjuder på bild som förlåt för dålig update:  puss/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 23 oktober 2012 08:46

Hejsan hejsan mår skit. Jag är hemma idah igen så dålig jag mår. Jag vill verkligen gå till skolan men jag mår nt tillräckligt bra you know. Förresten jag älskar er läsare. Ni är verkligen bra på att fråga. Jag har bestämt mig för att ha en frågestunds video idah elr i morn. Jag kommer i sånt fall se helt sjuk ut i den videon men det är om ni undrar för att jag är sjuk. Men jag bjuder självklart på bild för ert bra frågande:  puss på er/daisycrazy<3<333<333<3¤!

Av daisy olsson - 22 oktober 2012 16:17

Hejsan hejsan srry för dålig update idah. Men jag har vart så trött och hängig och har nt alls mått bra. Men jag tog bort en bild ifrån i morse. Det var på grund av en andledning som jag nt orkar berätta om haha;) så slö jag ääär<3. Men bjuder självklart på bild:  Lite rufsigt hår men skit samma kraaam och puss på er kramiz igen/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 22 oktober 2012 10:57

  puss /daisycrazy<3

Av daisy olsson - 22 oktober 2012 10:37

Hejsan hejsan eller Gomorron får man väl säga. Jag äR hemma idah. Sjukt jobbigt. I helgen har jag bara väntat och väntat på att få gå till skolan jag har jue vart sjuk så länge. Bjuder ändå självklart på bild men den är tagen för länge sedan. Men det kommer bilder och kanske video. Men det blir i sånt fall vid 14.00 Bild:  puss/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 21 oktober 2012 17:02

Hejsan hejsan ska äta denna goda kladdkakan som min lillasyrra Louisa bakat. Jag var med och bakade lite. Jag tycker att det är duktigt av en 9åring att baka sånt. Jag är jue 11 men Louisa är 9. Här är två bilder den ena är på kladdkakan och den andra på mig. Jag har förresten fortfarande halloween sminkningen sen tidgare idag id en där videon jag skickade in till bloggen tidigare idah. Men här kommer bilderna:       Detta kanske blir det sista inlägget idag vet nt men vi får se. Puss på er/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 21 oktober 2012 16:16

  puss på er/daisycrazy<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards