daisymm

Alla inlägg under oktober 2012

Av daisy olsson - 6 oktober 2012 14:13

Hejsan hejsan. Jag har presic typ kommit hem. Först så var jag jue på tetern men sen åkte vi till mccdonalds. Medans jag var på teater så var mamma och pappa och lillasyrran Louisa och shoppade. Mamma köpte en scarf till mig den är sjukt fin. Louisa köpte en tröja jag har en sån fast i rosa men hon köpte en i lila. Men min sån köpte jag för ca 1 månad sen. Men jag bjuder på bilder på mig själv:          Scarfen jag har på mig är den nya jag fått. Här är  nagel dekorations grej som är både min och Lillasyrran Louisas. :   Ok men där var dem kommer inlägg senare. Puss/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 6 oktober 2012 08:15

God morron på er. Vakna väldigt tidigt  i morse. Jag har bestämt mig för att skicka in bilder på mig själv oftare. Typ nästan i varje inlägg. Igår kväll hade jag and my family sjukt mysigt. Först kollades det en pytteliten stund på x factor sen på en film. Idag ska jag först på teater sen klockan typ fyra ska jag hem till min mormor. Jag bjuder på bild:   Liten men iaf. Ha det bra kommer inlägg efter min teater. Puss/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 5 oktober 2012 17:42

Hejsan hejsan här kommer bilderna:     Srry att dem blev små men dem får iaf duga. Men puss på er det kanske kommer ett inlägg senare. Puss/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 5 oktober 2012 17:23

Hejsan hejsan alla bloggläsare. Idag i skolan har vi gjort massa saker :). Jag lovade att jag skulle skicka in bilder till bloggen på min klippning och det är klart det kommer men just nu bloggar jag ifrån ipaden men jag ska snart in på datan och då laddar jag upp bilderna. Men än så länge säger jag bye/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 5 oktober 2012 06:42

Hejsan hejsan alla underbara bloggläsare. Srry att det nt blev ngt på kvällen men det kommer i eftermiddag bilder på min nya klippning. Blev faktiskt jäääääätte nöjd. Min hårfrisör är helt fantastisk på att klippa, right. Men i eftermiddag kommer det bilder på min klippning i promes you. Vi kom hem rätt så sent efter att vi klippt oss det var nt bara jag som klippte mig utan mamma och Louisa också. Så det tog väldigt längst tid. Det kändes som om hon verkligen ansträngde sig med just mitt hår. Jag vill också säga att jag längtar jätte mkt efter min morfar och Marie. Men nu måste jag nog sluta skriva men det är freeeeedag yippi snart helg again. Ok men hejsvejs/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 4 oktober 2012 15:01

Hejsan hejsan. Jag ska typ nästan nu åka och klippa mig. Men idag har vi haft många ämnen som tex: musik  Men det kanske kommer inlägg senare puss/ daisycrazy<3

Av daisy olsson - 4 oktober 2012 06:35

Good morninG allihopa. Idag aka jag först till skolan och sen ska jag hem duscha och göra engelska läxan. Sen klockan halv fyra ska jag klippa mig. Kommer såklart ta foton och visa skillnaden mellan hur jag ser ut nu och när jag klippt mig. Men det kommer ju förstås efter jag klippt mig. Men det kommer inlägg direkt när jag kommer hem ifrån skolan. Jag tror faktiskt att jag slutar 13.30 idag men jag är nt säker. Det är isf min tidigaste dag. Men nu måste jag sluta skriva. Jag ska faktiskt äta frukost och klä på mig och borsta tänderna och fixa håret och allt vad det är. Men vi ses i eftermiddag. Puss/daiaycrazy<3

Av daisy olsson - 3 oktober 2012 18:51

Hallojsan på er. Jag gör nt så mkt just nu. Har gjort matteläxan. Det var faktiskt rätt kul. Den ska in i morn. Nu sitter jag och tittar på rampljuset. Men jag vet nt om det kommer ett till inlägg nu på kvällen. Men ville bara se till att bloggen var okej ;) brb......! Men nu ska jag kolla noggrannare på rampljuset hejdå/daisycrazy

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards