daisymm

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Har presic laddat ner bloggplatsen appen!

Av daisy olsson - 1 november 2012 18:04

Hejsan hejsan! Alla unika läsare. Idag är jag jätte trött. Jag har ett uppsvullet öga så ni vet. Idag har jag vari på heron city. Där kollade vi på Mio, xxL, och så var vi på Apoteket där vi köpte nytt sminkborttagning för vårt var slut och så köpte mamma en kräm för mitt uppsvullna öga. Vi var också Wayne's och jag, mamma, och min lillasyrra tog varsin dricka jag tog en typ av hallon läsk och min lillasyrra tog vatten tror ja och mamma tog en coca coola. När vi kom hem ifrån Heron city så tog mamma dropp i mitt öga och så tog hon den där krämen hon köpte på Apoteket. Tjejen som jobbade på Apoteket trodde att jag har ögon inflammation det tror mamma mä och jag också. Bjuder på bild och om en liten liten stund kommer en video på mig i en haul video i mitt köp ifrån igår


Bild: Ps. denna bild togs i förri går när jag nt hade det svullna ögat. Puss och 13399 miljoner bamse kramar/daisycrazy<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av daisy olsson - 3 oktober 2013 14:16

Hej, hej jag tänkte börja med videobloggar snart igen.. Det kan dröja så i fall ni vill se i snaraste, tid så kan du besöka min videofyme. Heter Daisyduvet där. Om ni inte hittar mig kommentera här så fixar jag det :). Ha det bra allesammans, hejdååå...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 28 september 2013 16:44

Jädrans glad tjej.. Mamma är typ den mest bästa som finns, wow. Hon överraska mig. Hon köpte en dunjacka för 600 spen, inte dåligt. Skit braa. Jag ligger i soffan framför tv:n och ja mår inte bra. Äter på jordgubbar och dricker smultronfestis, naaam...

Av daisy olsson - 15 september 2013 07:08

Jag dör så gulliga. Rösterna as söta, ju.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards