daisymm

Alla inlägg den 5 november 2012

Av daisy olsson - 5 november 2012 14:41

Hejsan hejsan alla underbara läsare! Nu är jag lite piggare än förut. Anledningen till det är att jag tagi en tablett. Elr flera faktist. Jag vill ge er ett tips som ni kan göra om ni vill elr har lust. Ni kan skippa ner till änden av sidan på bloggar ni kollar på och så trycker ni på slumpa blogg och då kan det komma upp alla möjliga braaaa <3 bloggar. Hoppas ni använder er av, tipset. Ha det så bra alla läsare. Snart kommer mer inlägg hoppas jag. Om jag orkar. Puss och 19999 bamse kramar/daisycrazy

Av daisy olsson - 5 november 2012 09:37

Hejsan hejsan! Ja nu är jag här igen. Nu har jag funderat på statistiken och kommentarerna och hur mkt elr lite jag uppdaterar. Men just nu orkar jag nt det. Jag är sjuk jäääätte sjuk jag menar det verkligen typ sjukare än jag var förut. Det kommer nt så mkt uppdatering elr update idag. Men håll ut det kommer när jag blir frisk och pigg, men jag orkar nt just nu. Hoppas ni kollar på bloggen och kommenterar ändå. Det muntrar iaf upp mig med era snälla kommentarer. Jag blir nt bättre men jag blir gla ;). Ni läsare är jätte snälla. Hoppas ni får en trevlig dag. Jag kommer att vila jätte mkt så jag blir frisk någon gång. Puss och 10000 Bamse kramar/ daisycrazy<33

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards