daisymm

Alla inlägg den 7 november 2012

Av daisy olsson - 7 november 2012 14:40

Hejsan hejsan jag är på G med en this ore that video när jag mår bättre". Så var goda att slänga in en liten this ore that då och då. Så ni vet så var det nt jag som kom på det. Det var Nellie Berntsson. Hon har en stor känd blogg ni känner nog till henne. Men var gärna Goa att slänga in en liten this ore that fråga då och då. Här kommer ett tex på en this ore that som jag så kallar slasch.

Måne/ Sol= Sol.

Ps. Jag svarar på allt ;p. Ha det bra och släng in en liten slasch fråga då och då Taack. Kraaaam<3

Av daisy olsson - 7 november 2012 08:12

Hejsan hejsan alla läsare nu har jag svarat på några frågor och kommentarer. Jag vill säga att jag är jätte gla för dem och att jag hoppas att ni fortsätter kommentera i den här tackten för jag blir väldigt gla. Bjuder självklart på bild er och gomorron vill jag säga. Kraaaam/daisycrazy

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards