daisymm

Alla inlägg den 8 november 2012

Av daisy olsson - 8 november 2012 17:59

Hejsan hejsan! vill säga er en sak. Om ni vill ha mailkontakt med mig så kan ni gärna kommentera och giva ut eran mailadress. Så mailar jag tillbaka till er så fort jag kan för jag fick nämligen en fråga om jag kunde giva ut mn mailadress. Älskar er läsare det vet ni att jag gör. Bjuder på bild:Liten men aja så får det bli värsta snygga ögonskuggorna eller hur. Kraaaam/daisycrazy<3

Av daisy olsson - 8 november 2012 12:30

Hejsan hejsan! nu är jag inne på en data på ett biblotek. Jag är på karolinska sjukhuset jag har tagi blodprov jag menar stick i fingret ahhh det gjorde ont ;p. Det kommer mer updatering när jag kommer hem sedan. 


Ps. Sjuksköterskan som tog blodprovet på mig var rooolig och snäll ;p.


Det kommer såklart bild men den är ganska gammal den togs ca 1 vecka sedan på halloween. Ha det så bra. pUSS/ daisycrazy<3  

Av daisy olsson - 8 november 2012 07:31

Hejsan hejsan....."............ Alla läsare ni kan nt gissa vem som har kommenterat. NELLIE BERNTSSON. .....................................!Det är helt sjukt. Jag är hennes största fan inom blogg- världen eller vad man säger ;). Men Nellie Berntsson om du läser detta så vill jag bara säga till dig att du är så himla fin. Jag har följt dig sedan du började blogga. Du är braaa. Elr Sune bara för Bäst ;). Jag kollar på din blogg typ exakt hela tiden. Varje gång jag går in på internet så går jag direkt in på din blogg. Sen min blogg. Jaa jag ääääälskar helt enkelt dig och din stora fina blogg. Jag älskar jue så klart er andra läsare också såklart. ......... ;).Nu måste jag sluta men det här inlägget är till Nellie Berntsson kolla på hennes blogg serri den är bääääääst. Http://Nellieberntsson.seKraam till dig Nellie Berntsson och kram till alla läsare. Ps. 1 av Mina bästakompisar heter faktist Nellie och hon går i min Klass och hon är bäst också för jag har känt henne sedan jag var 1 år och hon är galet snäll också. Kraaam NellieB och alla andra läsare/daisycrazy<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards