daisymm

Alla inlägg den 12 november 2012

Av daisy olsson - 12 november 2012 11:41

Hejsan hejsan jag har presic kollat på tusen gånger starkare på youtube. Alltså det är en jätte bra film. I den lär man sig om att tjejer och killar är lika mkt värda för det är dem ju. Killar får bättre betalt än tjejer när det gäller jobb. KillAr kan prata rakt ut hur som helst i klassrummet. Killar får svära och säga äckliga saker. Så tycker jag nt det ska vara...................Men i många lägen är det dessvärre så det är. I tusen gånger starkare handlar det om Signe som typ nt tar någon plats alls i sin klass. Och Mimi som är som dem kallar henne i filmen den snygga. Vilma elr Wilma elr hur hon stavas är rätt så rund och den kallar henne knubbig fett taskigt elr hur ;(. Men titta gärna på den filmen ni kan kolla på den på youtube. Det gjorde jag..,,,ö,ö....... Jag hoppas att om ni ser den att ni lär er något av den. Alla är lika mkt värda. Vare sig kille elr tjej. Ha det så bra kram och puss/daisycrazy<3;p

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards