daisymm

Alla inlägg den 15 november 2012

Av daisy olsson - 15 november 2012 18:57

En bild på Tea hoppAs du blir glad Tea ;p

Av daisy olsson - 15 november 2012 18:54

Hejsan hejsan det var ett tag sedan nu som jag gjorde ett inlägg jag har oftast bara haft rubrik och sedan 1-10 bilder. Men i fortsättningen ska jag skriva hela inlägg det lovar jag. Fast i några inlägg kommer jag att ha bara rubrik och bild. Jag hoppas att ni tycker om min blogg. Jag gör så mycket för att alla ska tycka om den. Min statistik har ökat dem 2 senaste månaderna och jag har försökt, att hålla den. Bilder tycker jag ändå att jag blivit rätt bra på jag menar att skicka in bilder och så. Nu alltså just nu mår jag inte alls bra. Jag har huvudvärk och det känns som att min blod cirkulation nt fungerar och det känns som att jag har lågt blodtryck. Det har jag också. När vi var på sjukhuset idag så sa doktorn att jag hade väldigt lågt blodtryck och att dem skulle kolla det och så alltså senare i morn ska mamma hämta ut en drick medicin ifrån Apoteket. Doktorn sa att den skulle smaka saltvatten haha ;). Konstigt nog har mitt mående dessvärre blivi värre än tidigare idag. Jag har nog inte sådär jätte mkt mer att säga er. Joo att här kommer några bilder på mig med sminkloooken jag har just nu:

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards