daisymm

Alla inlägg den 30 november 2012

Av daisy olsson - 30 november 2012 18:43

Hejsan....... Snart börjar x factor elr om ca en timma typ är jätte trött och huvudvärken är ganska illa just presic nu. Måste kila för jag och hela familjen ska äta middag nu. Jag är jätte hungrig så det passar jue bra brb..........................!

Kom ihåg rösta inte ut Isak ur x factor du blir jag arg hahahahhihihi love u Isak danielsson heja Isak!!!

Kram och tack för mig ses***! Bild på Isak Danielson ifrån x factor:

Av daisy olsson - 30 november 2012 18:33

1. Färger du kan ha på ögonlocket i olika färger? Gissa?
2. En typ av roll on du har runt ögonen för runda ringar tex vad är det?
3. Du kan ha på kinderna inte rouge en mera ljusare och fuktigare produkt typ du kan ha det i hela ansiktet egentligen?
4. Du kan ha det på ögonlocket längst ner i typ änd kanten till ögon inte längst ner utan längst upp gissa vilket smink?
5. Du har det på ögonfransarna ganska lätt att gissa va hihi?
6. Du har det under ögat elr typ under men ändå i änden kan man väl typ säga elr hihi gissa?
7. Du kan ha det på läpparna det finns i olika färger gissa vad man har det på både underläpp och på överläppen gissa wat elr gissa vad det kan vara för en smink produkt gissa?

Det var alla ni kan gissa i kommentarerna elr på kommentarerna och man måste ha rätt på högst fem om man ska vinna tävlingen elr det är inte direkt en tävling elr jo men man vinner inte någon pryl utan den kommentar ni skickat och gissningarna kommer med i inlägget och vem som typ vann fast tävlingen är bara på skoj ;). Tack för mig ses***!

Av daisy olsson - 30 november 2012 16:31

Yes snart kommer den nya headern fix e rid hihi. Man blir glad med jul känslan i kroppen ahh snart kommer julen längtar.....................

Av daisy olsson - 30 november 2012 15:33

Yes yippi som ni säkert vet länge tillbaka så kommer Nellie till Stockholm idag. Jag har väntat sålänge på det. Jag är jue sjuk men förhoppningsvis kanske jag kan träffa henne ändå på Lördag elr söndag hoppas hoppas hoppas woopa. Har vetat att hon skulle komma till Stockholm sedan hon berättade det på bloggen första gången men jag har aldrig varit så ivrig som nu längtar såååå mkt woopa yes äntligen kommer hon. Hon ska rida på stockholms horse show. Yeeeees. Det blir nog veldigt kul för henne tror jag.

****Tack för lilla mig ses!****

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Daisy och bor i stockholm med min älskade familj, älskar och dansa och mycket mer. Jag älskar Justin Bieber. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag,smink,skönhet, kompisar, Justin bieber och mycket mer!

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards